.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443518
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 9:30 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/1/28 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

در ادامه حمایت اعراب از ادعاهای واهی امارات متحده عربی درباره تملک جزایر سه‌گانه ایرانی، از جمله جزیره ابوموسی؛ حکومت پادشاهی اردن نیز با "اشغالگر" خواندن جمهوری اسلامی ایران، در موضعی گستاخانه اعلام کرد که این ادعاها رسماً حمایت می‌کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/1/28 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

تلاش های جدی دولت اوباما برای برقراری ارتباط با تهران توسط سعید جلیلی رئیس هیئت اعزامی ایران با شکست مواجه شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/1/28 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

 حضرت فاطمه سلام الله علیها •


آن که عبادت خالصش را به سوى خداوند بالا فرستد، خداوند بهترین صلاحْ‏دید خود را به سوى او فرو مى‏فرستد

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 8:19 ص نویسنده : ایمان احمدی

معاون فراری رئیس‌جمهور عراق که ادعا شده بود بیمار است، در یک مرکز خرید در استانبول به دام خبرنگاران افتاد. «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه، گفته بود که طارق الهاشمی، معاون فراری رئیس‌جمهور عراق، برای درمان و معالجه به ترکیه آمده است.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 8:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

نسخه اسپانیایی‌زبان سایت راشاتودی نوشت: آدریان سلبوچی، تحلیل‌گر سیاسی بین‌المللی گفت: قطع صادرات نفت به آلمان از سوی ایران اقدام هوشمندانه ایران و قدرت مستحکم این کشور را در برابر تحریم‌های اتحادیه اروپا نشان می‌دهد.
   براساس این گزارش، وی افزود: بدیهی است که تهران منتظر اول ژانویه نمی‌ماند تا عملکرد اتحادیه اروپا درمورد تحریم نفت ایران را ببیند؛ بلکه ایران ابتکار عمل را به دست گرفته است؛ این کشور ابتدا صادرات نفت به فرانسه و انگلیس را قطع کرد و بعد از آن به توقف صادرات نفت به یونان و اسپانیا پرداخت و حالا هم همان کار را با آلمان کرد. سلبوچی تصریح کرد: تصمیمات کهنه و قدیمی اتحادیه اروپا علیه ایران اثری ندارد و از عواقب این تصمیمات، بیش از آنچه که ایران رنج ببرد، اتحادیه اروپا رنج خواهد برد.
   وی تأکید کرد: تصمیم تحریم نفتی ایران از طرف اروپای بحران‌زده به‌ویژه یونان، اسپانیا و ایتالیا، مانند شلیک گلوله به پای خود بوده است که بیشترین آسیب را به تحریم‌کنندگان وارد خواهد ساخت.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 8:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

اطلاعاتی موثق از منابع نزدیک به منافقین نشان می دهد که با توجه به مسجل شدن اخراج این گروهک تروریستی از عراق دولت امریکا طی رایزنی هایی با پنج کشور در خاورمیانه برای انتقال منافقین به توافق رسیده است.بر پایه این خبر اطلاعات دریافتی خاطر نشان می کند که مخالفت قاطع دولت عراق با ادامه حضور منافقین در این کشور امریکا را واداربه تلاش برای حل بحران این گروه همپیمان خود کرده است بر این اساس توزیع عناصرگروهک منافقین در بین کشورهای دوست وهمپیمان امریکا درخاورمیانه یعنی عربستان سعودی.اردن.آذربایجان.قطرو پاکستان خواهد بود.این خبرمی افزاید سر کردگان منافقین نیز باترک تدریجی عراق به مقصد مقرهای جدید خود موافقت کرده اند وایالات متحده شخصا متولی جابه جایی منافقین به مکان های جدید خواهد بود.اطلاعات رسیده نشان می دهد که موافقت این کشورها به دنبال یکسری تفاهمات اطلاعاتی و امنیتی با امریکا بوده است مسئله ای که کارشناسان را دچار شک و ابهام درباره نقش جدید و احتمالی گروهک منافقین کرده است.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 8:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی):
اگر جمهورى اسلامى هم مثل بعضى از رژیم‌هاى منطقه، حاضر بود به ملت خودش خیانت کند، در مقابل این‌ها تسلیم بشود، با او کارى نداشتند.(1/1/91)

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از مهره های لیدر حلقه انحرافی که درانتخابات نهم کاندیدای نمایندگی شده و رفتارهای غیر قانونی او و هوادارانش منجربه ابطال انتخابات در این حوزه انتخابیه شده قرار است به عنوان قائم مقام یکی از وزارتخانه های کلیدی معرفی شود.این تصمیم پس از ان اتخاذ شده که مجموعه تهدیدهای جریان انحرافی برای جلوگیری از ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه مورد نظر به نتیجه نرسیده و شورای نگهبان رای به ابطال انتخابات داد.گفته می شود نامزد مورد نظرازهمکاران ونزدیکان لیدرحلقه انحراف در سال های دور بوده واو تصمیم داردفرد مورد نظر را عنوان قائم مقام وزارتخانه ای که خود زمانی در آنجا فعالیت داشته معرفی نماید.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/27 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا