.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 151
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443393
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 1:8 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/1/29 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

مطهری

صحبت های شهید مطهری در مورد بکائون وگریه های حضرت فاطمه الزهرا(س)بعد از مرگ پیامبر اکرم(ص)
دریافت فایل صوتی




      
ارسال شده در دوشنبه 90/1/29 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 90/1/29 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی


 لو.ژی.هائو از استان گوآنگ دونگ به وزن 63 کیلو، چاقترین کودک 4 ساله جهان است که اخیرا کلینیکی در هنگ کنگ اعلام کرده وی را مجانی درمان می کند.
 
به گفته پزشکان سلامتی این بچه 136 پوندی در معرض خطر بوده و ممکن است دچار مشکلات تنفسی حاد شود و به همین خطر کلینیکی در هنگ کنگ پیشنهاد داده تا وی را مجانی تحت درمان قرار دهند.
 دیلی تلگراف نوشت قد این کودک 106 سانتیمتر است و تا به حال برای یافتن علت چاق شدنش چندین بار به بیمارستانهای مختلف رجوع کرده است و لویی مینگ پدر کودک برای رفتن به هنگ کنگ در حال آماده شدن است ومی گوید میخواهند شانس خود را در آنجا نیز آزمایش کنند.
28.jpg
90_520_300_491852-lu-zhihao.jpg
90_520_300_492758-lu-zhihao.jpg
90_520_300_article-1301486205707-0B66526E00000578-422485_568x546.jpg

90_520_300_493419-lu-zhihao.jpg

90_520_300_article-1301486505744-0B66585800000578-162182_428x613.jpg

90_520_300_pb-110330-childhood-obesity-china-eg-02_photoblog900.jpg





      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/28 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/28 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش فارس، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به افزایش گیرنده‌های ماهواره‌ای و عدم مقابله جدی و قاطع نیروی انتظامی به فروشندگان آن، از سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی دعوت کرده است تا در خانه ملت حضور یابد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشترک نمایندگان مجلس از فرمانده نیروی انتظامی درباره چرایی عدم برخورد با فروشندگان ماهواره سؤال خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی‌ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تایید این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت که این جلسه در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.




      
ارسال شده در شنبه 90/1/27 ساعت 8:10 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش خبرنگار فارس از واشنگتن، در صبح روز 15 مارس نایب رئیس مجلس دائمی کمیته اطلاعاتی مجلس آمریکا گفت: ایالات متحده باید روش دیگری برای به‎دست آوردن اطلاعات جایگزین کند.

منظور وی خرید ماهواره جدید و بسیار پیشرفته‌ای بود که با چند میلیارد چشم، آسمان را در اختیار ماهواره جاسوسی بسیار پیچیده قرار داده تا به این هدف مهم دست یابند.

"داچ راپرسبرگر " نماینده ایالات مریلند به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم این یک موضوع مهم است و هم اکنون در حال همکاری با آقای "جیمز کلپر " مدیر اطلاعات ملی آمریکا هستیم.

وی اضافه کرد که ما سعی داریم بهترین رویکرد در خصوص ارائه اطلاعات صحیح به سربازان و کاخ سفید را با ترکیبی از بهترین امکانات ممکن به همراه فناوری پیشرفته که زیاد هم هزینه‎بر نیست، به خدمت بگیریم.

یک خبرنگار از راپرسبرگر درباره حمایت وی از ساخت ماهواره‌های نسل جدید پرسید که وی در جواب اشاره‌ای به گرانی این نوع ماهواره‌ها داشت که از نقطه نظری درخواستی برای پایین آوردن قیمت آنها نیز بود.

اضافه می‌شود که سامانه این ماهواره جدید توسط شرکت "لاکهید مارتین " ساخته شده است.

هرچند او می‌گوید که این نوع ماهواره‌ها امیدوار کننده هستند اما یکی از موانع بررسی دقیق محدودیت‌های بودجه جدید است. به نظر وی هزینه‌ها باید پایین آورده شود.

نماینده ایالات مریلند با ابراز نگرانی در این خصوص که ممکن است روسیه و چین در حال حاضر از قابلیت‌های این سامانه جدید که شبیه به بهترین ماهواره‌های جاسوسی موجود امروز است واقف باشند، گفت: آیا دانستن چین و دسترسی آنها به این فناوری برای ما خطرناک نخواهد بود؟

نهاد فدرالی که بر خریدها نظارت می‌کند دستور ساخت و خرید را به "لاکهید مارتین " خواهد داد تا ماهواره جدید را با قابلیت‌های جاسوسی پیشرفته در 10 سال آینده راه‎اندازی کند.

بعضی از نمایندگان کمیته اطلاعات مجلس سنا شک و تردید جدی در مورد رویکرد کاخ سفید به برنامه‌های ماهواره‌ای داشته و هنوز دارند.

چیزی که مسلم است این است که نه شرکت‌های فناوری بدون حرکت می‌مانند و نه سازمان‌های جاسوسی آمریکا حاضرند که سطح فناوری آنها پایین‌تر از کشورهای چین و روسیه باشد و با تمام مخالفت‌ها و انتقادات، گردش مالی در این شرکت‌های بزرگ توسط خریدهای وزارت دفاع و دیگر سازمان‌های مخوف انجام می‌گیرد.

این شرکت‌ها سالانه میلیون‌ها دلار خرج لابی‌های خود می‌کنند تا سناتورها و نمایندگان مجلس و رئیس جمهور مورد علاقه خود انتخاب شوند که پس از انتخابات از راهکارهای به ظاهر قانونی برای حفظ منافع خود آنها این شرکت‌ها را تامین مالی کنند.




      
ارسال شده در شنبه 90/1/27 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام روانبخش پیرامون نظر علامه مصباح یزدی در قبال مستند "ظهور بسیار نزدیک است" گفت: اتفاقا چند روز پیش وقتی که این مستند را تماشا کردم، رفتم خدمت علامه مصباح یزدی و گفتم: حاج آقا اگه یادتان باشد حدود ?? سال پیش طبق اتفاقاتی که در برخی کشورها افتاده بود، خدمت حضرتعالی رسیدم و سئوال کردم که آیا می شود این اتفاقات را از علائم ظهور تلقی کرد؟ حضرتعالی هم در جواب من فرمودید: "زیاد به این مسائل نپردازید که در جلسه ای بنشینید و ببینید چه چیزی از علائم ظهور است و چه چیزی از علائم ظهور نیست. ممکن است که این حرفها و جلسات برای آدم شیرین باشد امّا آنچه که وظیفه شماست این است که خودتان را برای ظهور آماده کنید به طوری آماده شوید که انگار همین فردا آقا امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد. حالا بحث کنیم درباره این مسائل امّا خودمان آماده نشویم هیچ فائده ای ندارد. ببینید وظیفه ما در قبال حضرت چیست؟

حجت الاسلام روانبخش افزود: بعد از ذکر و یادآوری این مطلب، خدمت علامه مصباح عرض کردم، اکنون با توجه به اتفاقاتی که در منطقه افتاده است، نظر حضرتعالی در این باره چیست؟ علامه مصباح فرمودند: الان هم نظر من همین است که خودتان را برای ظهور آماده کنید که گویا همین فردا آقا ظهور خواهند کرد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه تصریح کرد که خدمت حضرت علامه مصباح عرض کردم : حاج آقا برای سخنرانی که به استانهای مختلف می رویم خیلی ها درباره این مستند " ظهور بسیار نزدیک است" سئوال می کنند و نظرمان را در این باره می خواهند چه جواب دهیم؟

علامه مصباح در پاسخ فرمود: " امّا راجع به این بحثها توصیه نمی کنم که به این مسائل بپردازید نه در نفی آن و نه در اثبات آن، به هیچ وجه وارد این مسائل نشوید." البته ایشان درباره برخی مصادیق این مستند فرمودند: " اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالاتر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالاتر از آن سید خراسانی که در روایات آمده است، ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم."

حجت الاسلام روانبخش ابراز داشتند: علامه مصباح در جای دیگر فرمودند "مگر می‌شود که آقا امام‎زمان(عج) نائب خودشان را تنها بگذارند و یاری نکنند."

به گفته عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، ایشان همچنین درباره انگیزه عوامل سازنده این فیلم فرمودند: " فکر نکنم که تولیدکنندگان قصد خاصی داشته باشند. ممکن است قصدشان هم خیر باشد امّا پرداختن به این مسائل درست نیست."

نکته بعدی که ایشان فرمودند این بود که" یکی از بزرگان نقل می کرد که آقا امام زمان(عج) به یکی از بزرگوارانی که خدمتشان رسیده بودند، گلایه کردند و فرمودند: کسانیکه سراغ ما هم می آیند برای ما نمی آیند برای خودشان می آیند و بیشتر برای رفع مشکل خودشان خدمت ما می آیند. حتی مساله ظهور را از این جهت دوست دارند که وضعیت خودشان خوب شود و به رفاه برسند امّا آنها نگران من نیستند که من چه چیزی را می خواهم."




      
ارسال شده در جمعه 90/1/26 ساعت 6:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

سؤال:
"نظر حضرتعالی درباره شخصیت مختار ثقفی که مورد تردید واقع شده است، چیست؟ علاقمندیم که دیدگاه شما را در این مورد بدانیم".


پاسخ:
«مختار اهل نماز بود. او از اولیای خدا بود. نماز را با حال عجیبی می خواند. در شأن مختار همین کفایت می‏کند که قاتل دشمنان اهل بیت(ع) و قتله سیدالشهداء(ع) بود.

نقل است که می‏گفت: "فلانی را کشتم، فلانی را کشتم ..." تا اینکه وقتی آخرین نفر را کشت گفت: "الان راحت شدم".

دوره نهضت او شاید ? ماه بوده اما نوشته‏اند:هنگامی که آخرین نفر که «محمد اشعث» یا «شمر» بود را به قتل رساند گفت: "الان اگر بمیرم دیگر باکی نیست". یعنی وقتی به نهایت مقصودش رسید گفت: "دیگر اگر بمیرم، غصه‏ای ندارم".».




      
ارسال شده در جمعه 90/1/26 ساعت 10:24 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

موسی به سامری گفت که در زندگی‌ات تا آخر عمر حق نداری با مردم ارتباط برقرار کنی و هیچگونه تماسی با آنان نخواهی داشت. گوساله‌ات هم که تاکنون به عنوان ابزار فتنه‌گری در دستان تو قرار داشته از تو ستانده شده، تمام اجزای آن منهدم شده، سوخته شده و حتی ذرات آن هم در دریا ریخته خواهد شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/1/26 ساعت 10:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

کروبی

در حالی که سایت‌های جریان فتنه در اخبار متعددی از تحت فشار بودن مهدی کروبی خبر می‌دهند، اخبار دریافتی بیانگر آن است که وی همچنان برنامه‌های سابق خود را براساس روال از قبل طراحی شده انجام می‌دهد.

به گزارش«ندای انقلاب»، شنیده شده مهدی کروبی در هفته بین ? تا ? بار به استخر رفته و سایر وسایل تفریحی وی نیز مثل سابق در اختیار وی می‌باشد و رفت و آمد خانوادگی نیز بر عکس ادعاهای مطروحه کاملا آزاد و راحت در حال انجام شدن است و فرزندان وی و اقوامش با آرامش به منزل نامبرده رفت و آمد می‌کنند.

نکته دیگر این که وی تنها برنامه‌ای را که در اختیار ندارد، تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای بوده که نسبت به این مساله گلایه دارد. کروبی فقط در خانه هم اکنون شاهد شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی است!




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا