.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 99
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443341
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 9:58 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 92/6/16 ساعت 4:39 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در شنبه 92/6/16 ساعت 8:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

شخصی از آیت الله بهجت ره پرسید: چرا ما گناه می کنیم؟ می خواهم بدانم با اینکه  ما مسلمان هستیم علت ارتکاب ما به گناهان چیست؟ ایشان در جواب فرمودند:« کسی که بداند در مرأی[= معرض دید] و مسمع[= معرض شنیدن] خدا است، نمی تواند گناه کند. تمام انحرافات ما از این است که خدا را ناظر و شاهد نمی بینیم




      
ارسال شده در شنبه 92/6/16 ساعت 7:39 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام صادق سلام الله علیه :

و تَدخُلُ بِشَفاعَتِها شِیعَتی الجَنَّةَ بِأجمَعِهِم

همه شیعیان من با شفاعت او (فاطمه معصومه علیهاالسلام) وارد بهشت خواهند شد .

بحار الأنوار ، ج 60 ، ص 228




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/6/14 ساعت 5:35 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/6/14 ساعت 5:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

اوباما در ادامه سناریوهای آمریکایی صهیونیستی غرب علیه سوریه گفت: ایران به استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی اعتراف کرده است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 92/6/13 ساعت 4:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر منتسب به هاشمی رفسنجانی گفت: به نظر من آقای هاشمی این حرف را زده و می‌خواهد راه جدیدی باز کند، اما اظهارات ایشان به معنی حمایت از حمله آمریکا به سوریه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر منتسب به هاشمی رفسنجانی گفت: به نظر من آقای هاشمی این حرف را زده و می‌خواهد راه جدیدی باز کند، اما اظهارات ایشان به معنی حمایت از حمله آمریکا به سوریه نیست. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 92/6/13 ساعت 8:1 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jerusalem Post) در مقاله ای به اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی در رابطه با بحران سوریه (که هنوز از سوی دفتر یا شخص وی تکذیب نشده) واکنش نشان داد.

 

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد:« مخالفت های داخلی در ایران بر سر بحران سوریه در حال افزایش است و حمله آمریکا به سوریه می تواند کمکی باشد برای کسانی که در ایران تلاش می کنند تا میان رهبری این کشور و بشار اسد فاصله بیندازند.»

 

این روزنامه صهیونیستی مدعی شد: « در ایران گرایشی وجود دارد که با دخالت های ایران در بحران سوریه و حمایت های مالی از این کشور کاملا مخالف است.

 

تازه ترین اطلاعات به دست آمده از ایران نشان می دهد که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق ایران و رهبر مخالفان ایران (تعبیر از روزنامه جروزالم پست) از سردار قاسم سلیمانی خواسته تا از اعزام رزمندگان داوطلب برای دفاع در سوریه در قالب نیروهای قدس سپاه جلوگیری نماید. همچنین میان رهبران ایران بر سر ایجاد رابطه با عربستان سعودی اختلاف وجود دارد.»

 

 

این روزنامه صهیونیستی در ادعایی دیگر نوشت: سپاه قدس و بسیج ایران در تلاش هستند تا در مساجد و پایگاه های سپاه در اطراف تهران و دیگر شهرهای ایران برای اعزام به سوریه نیروی داوطلب استخدام نمایند.

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: «منابع اطلاعاتی در ایران می گویند هزاران نفر از مردم ایران در این فراخوان ثبت نام کرده اند. این منابع اطلاعاتی پیش بینی می کنند که با حمله آمریکا به سوریه تعداد داوطلبان مردمی در ایران برای دفاع از سوریه افزایش خواهد یافت.»

 




      
ارسال شده در چهارشنبه 92/6/13 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام حسین سلام الله علیه:

اِنَّ اللّه‏َ عز و جل یُحِبُّ مَعالِىَ الاُْمورِ وَ یَکْرَهُ سَفْسافَها؛

خداوند کارهاى والا و شرافتمند را دوست دارد و از کارهاى پست و ناچیز بیزار است.

رجال کشّى، ج 2، ص 464




      
ارسال شده در سه شنبه 92/6/12 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

http://harfeto.ir/sites/default/files/76856241257407931462.jpg?1365306262




      
ارسال شده در سه شنبه 92/6/12 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

زائران خانه خدا نزدیک به یک ماه دیگر عازم سرزمین وحی خواهند شد. با توجه به وسع مالی و محدودیت حضور افراد در ایام حج برای همه آرزومندان و مشتاقان امکان حضور در مکه مکرمه و انجام اعمال نیست اما از آن جهت که خداوند نسبت به بندگان خود بسیار رئوف و مهربان است برای اعمال دیگری نیز ثواب حج و عمره مقبول عطا می کند.

زائران خانه خدا نزدیک به یک ماه دیگر عازم سرزمین وحی خواهند شد. با توجه به وسع مالی و محدودیت حضور افراد در ایام حج برای همه آرزومندان و مشتاقان امکان حضور در مکه مکرمه و انجام اعمال نیست اما از آن جهت که خداوند نسبت به بندگان خود بسیار رئوف و مهربان است برای اعمال دیگری نیز ثواب حج و عمره مقبول عطا می کند. ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا