.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 84
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443517
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 9:17 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/6/25 ساعت 9:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

امیر قطر در سفر به ایران حامل پیشنهادهایی از طرف آمریکایی‌ها بود و قصد داشت با مقام معظم رهبری ملاقات نماید. ضمن مخالفت با این ملاقات پاسخ‌های جدی و تندی نسبت به این پیشنهادها به وی داده می‌شود. و به ویژه تحولات سوریه و بحرین و موضوع هسته‌ای و تحریم‌ها از جمله موضوعاتی بود که امیر قطر در هر یک از این موارد حامل پیشنهادات آمریکایی‌ها بود.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/25 ساعت 9:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه لاستامیا، چاپ تورینو، در تاریخ 24 شهریور 1359 به نقل از سعدون حمادی، وزیر امور خارجه‌ی عراق، نوشت: عراق یک منطقه مرزی از ایران را دوباره به اشغال خود درآورد.

«وزیر امور خارجه‌ی عراق، تایید کرد که ارتش عراق بعد از نبردهای سخت چند روزه با ارتش ایران، منطقه‌ای که قبلا از جانب ایران به صورت غیرقانونی اشغال شده بود را دوباره به تسخیر خود در آورده است. ارتش عراق ساعت 14:30 روز چهارشنبه، پرچم خود را برفراز منطقه‌ی 194 کیلومتر مربعی حلاوخور که نزدیک شط‌العرب است، به اهتزاز در آورد.

وزیر مزبور گفت: منطقه‌ی فوق‌الذکر، طبق قرارداد سال 1913 قسطنطنیه بین عراق و ترکیه به دولت عراق تعلق دارد و در ادامه‌ی صحبت‌هایش گوشزد کرد که عراق قصد جنگ با تهران را ندارد و برای به دست آوردن منطقه‌ی دیگری دست به انتقام‌جویی نخواهد زد.»




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/24 ساعت 8:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/24 ساعت 8:21 ص نویسنده : ایمان احمدی


محمود احمدی نژاد شامگاه سه شنبه در دیدار تعدادی از کارکنان وزارت اطلاعات با بیان این که «سرباز امام زمان(عج) بودن ارزش بسیاری دارد و مدال بی نظیری است که امروز کارکنان وزارت اطلاعات مفتخر به آن هستند» گفت: اگر کسی در جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی دارد و توفیق زندگی در این کشور نصیب او شده باشد به کمتر از جوار خدا رضایت دهد ضرر کرده است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که «بهترین نیروهای انقلاب در وزارت اطلاعات مشغول به کار هستند» گفت: کارکنان وزارت اطلاعات امروز نقطه اطمینان رهبری، دلسوزان انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند.
رئیس جمهور با بیان این که «مفهوم کار اطلاعاتی در جهان تغییر کرده و شکل دیگری به خود گرفته است»، به شرایط فعلی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز مستکبرین و دشمنان کشورهای آزاده و عدالت خواه خوار و ذلیل شده اند به گونه ای که در بسیاری از کشورهای جهان شاهد اعتراض نسبت به وضع موجود هستیم.
وی با تاکید بر این که «امروز در اروپا و آمریکا نیز مردم به شدت از وضع موجود ناراضی هستند» گفت: سران برخی از کشورها که در گذشته ایران را محور شرارت می نامیدند امروز جزو منفورترین انسان ها در دنیا محسوب می شوند.
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) و کسب موفقیت های چشمگیر در وزارت اطلاعات، به موضوع تغییر در روش و مفاهیم کار اطلاعاتی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به موفقیت در انجام ماموریت های محوله باید تجهیزات کار اطلاعاتی را تغییر دهیم و بر روی روش ها و مفاهیم جدید کار کنیم.
احمدی نژاد اظهار کرد: امروز دیگر نمی توان با روش های قدیمی کار اطلاعاتی را به انجام رساند چرا که بسیاری از شرایط در جهان حتی قوانین کشورها دچار تغییر و تحول شده است.
وی در ادامه با بیان این که «اگر ملتی می خواهد سربلند باشد باید بر روی پاهای خود بایستد» گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی و دارای سابقه و تمدن طولانی است، اما متاسفانه طی صد سال گذشته کشورهای بیگانه با نفوذ به خاک ایران مانع از رشد و شکوفایی این ملت شدند.
احمدی نژاد ادامه داد: ما امروز برای اینکه بتوانیم به پیشرفت های چشمگیر دست پیدا کنیم باید بر روی پاهای خود بایستیم زیرا هیچ کشوری از ملتی که می خواهد سربلند و آزاده باشد پشتیبانی نمی کند.
 



      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/24 ساعت 8:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام سیدمحمد سادات منصوری رئیس مرکز پاسخگویی به شبهات دینی سازمان تبلیغات اسلامی درباره استفاده افراد از کتابهای دعا گفت: دعا یعنی ارتباط با خدا، یعنی اظهار نیاز به درگاه خدا و درخواست اجابت، پس کلمات و زبان خاصی مطرح نیست کافی است هر فرد خواسته قلبی خود را بیان کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/23 ساعت 12:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

سخنان مهم حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در اجلاس خبرگان، ضمن رمز گشایی از ماجرای عزل و ابقای وزیر اطلاعات در اوایل سالجاری ، صحت تفکیک بین جریان انحرافی و حامیان آن را با تردید جدی مواجه می سازد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ،حجت الاسلام مصلحی 15 شهریور ماه جاری میهمان ویژه مجلس خبرگان رهبری بود که ضمن ایراد سخنان بسیار مهمی پیرامون شرایط فعلی کشور، از برنامه بدخواهان ملت برای مقابله با ولایت فقیه و ایجاد انحراف در انتخابات مجلس پرده برداشت.

وی در سخنان مهم خود با یادآوری ویژگی هاى مشترک جریان فتنه و جریانات انحرافى از تحرکات این دو جریان در راستاى تقابل جدى با نظام و ولایت فقیه سخن گفت و با اشاره به مواردی چون:

1.القای فصل الخطاب نبودن ولایت فقیه

2. تقسیم‌بندى فرامین رهبرى به حکومتى و غیرحکومتى

3. تأکید بر ملى گرایى افراطى

4.تأکید بر ناکارآمد بودن اسلام و روحانیت

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/22 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

خاتمی با انتقاد شدید از عملکرد کروبی و موسوی گفت که این افراد با با لجاجت و غرورشان هم به خودشان هم به اصلاحات ضربه مهلکی زدند. ما باید وارد میدان شویم، ما نباید توقعاتمان زیاد باشد.

ادامه مطلب...


      

دادستان تهران

تهران درباره آزادی ملک زاده، ساخت و ساز‌های جدید در لواسانات، ممنوع بودن تبلیغات ماهواره‌ای و مفتوح بودن پرونده مداحان توضیحاتی ارائه کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/21 ساعت 12:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

به نقل از خبرگزاری های ترکیه، احمد داوداوغلو گفت: اسرائیل یا هر دولت دیگری که از تروریسم حمایت کند باید بداند که بطور قطع پاسخی را دریافت خواهد کرد.

اظهارات وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به گزارش احتمال همکاری اسرائیل با پ.ک.ک بود که روزنامه یدیعوت آحارونوت روز جامعه آن را منتشر کرد.

در گزارش یدیعوت آحارونوت آمده بود که "آفیگدور لیبرمن" وزیر خارجه اسرائیل نشستی را با رهبران پ.ک.ک در اروپا برنامه ریزی کرده تا راههایی را برای همکاری با آنها در تمامی حوزه های ممکن پیدا کند.

روابط تر کیه و اسرائیل در پی خودداری تل آویو از عذرخواهی از آنکارا به دلیل کشته شدن 9 شهروند ترک بر روی کشتی ماوی مرمره به تیرگی گرائید و گفته می شود که اسرائیل بر آن است تا با حمایت از گروه جدایی طلب و تروریستی پ.ک.ک فشار خود را بر ترکیه افزایش داده و این کشور را با سیاستهای خود همراه کند.

وی که پس از دیدار با "آگیار پاتریوتا" همتای برزیلی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت در پاسخ به پرسشی درباره همکاری اسرائیل با پ.ک ک خاطر نشان کرد: اسرائیل باید در برابر ترور مسئولانه عمل کند. گزارش رسانه های اسرائیلی درباره حمایت این رژیم از پ.ک.ک خشم مقامات را در ترکیه بر انگیخته و منجر به واکنش دولت ترکیه به چنین حمایتی شده است.

وی افزود: البته اسرائیل این گزارش را رد کرده، اما هر دولتی بداند که در صورت حمایت از ترور باید پاسخی را دریافت کند و همه این را می دانند که هیچ کس نمی تواند ترکیه را تضعیف کند و موضع ما در آینده هم همین خواهد بود و اسرائیل می تواند هر آنچه را که برای پایان دادن به بحران لازم است انجام دهد.

داوداوغلو در عین حال گفت: وزیر خارجه اسرائیل طرف گفتگو نیست و امیدواریم که اسرائیل در عمل ثابت کند که اظهارات و بیانیه هایی از این دست اشتباه است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/21 ساعت 12:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه گروه های مختلف اصلاح طلب در حال فعالیت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، گفت: خاتمی اصرار زیادی دارد که وارد فعالیت انتخاباتی شوند و مذاکراتی را در این راستا انجام داده است.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا