.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432116
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 2:59 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/6/27 ساعت 12:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی نماینده مردم شریف قم در گفتگو با صراط در پاسخ به این سوال که چرا دولت در دور سوم سفرهای استانی اش به قم نرفت؟ گفت: آقای احمدی نژاد به مردم قم نامهربانی کردند و نسبت به این استان دچار بی عدالتی شدند.
 
نماینده مردم قم با تاکید بر فراهم شدن مقدمات و مصوبات سفر و کارگروههای مختلف و آمادگی مردم و نمایندگان جهت انجام سومین سفر دولت به قم بیان داشت: مقدمات سفر سوم به قم، از بهمن و اسفند 89 پیگیری شده بود و بنا بود دولت در اواخر سال 89 و یا اوایل سال 90 برای سومین بار به استان قم بیایند اما با بی مهری دولت و آقای احمدی نژاد این سفر لغو شد.
 
وی افزود: علیرغم پیگیریهای مختلف، پاسخ مناسبی درباره چرایی لغو این سفر ارایه نشد.
 
حجت الاسلام بنایی با اشاره به تاکید علما و مراجع مبنی بر عمران و آبادانی شهر قم به سفر 10 روزه مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم اشاره کرد و افزود: بنا بود مصوبات این سفر اجرایی شود اما با لغو سفر استانی دولت، روند اجرایی شدن آنها به کندی صورت می گیرد.
 
نماینده قم یکی از مطالبات جدی مردم این استان در دیدارهای مختلف را چرایی لغو سفر دولت دانست.
 
عضو فراکسیون روحانیون مجلس پیرامون ارتباط دولت با علما و مراجع گفت: با توجه به استعفای مشاور امور روحانیت دولت، عملا در این حوزه خلاء احساس می شود.
 
حجت الاسلام بنایی کاندیداتوری خود در انتخابات آتی مجلس را محتمل دانست و اظهار داشت: در دور قبل از طرف جامعه مدرسین نامزد انتخابات شدم، در این دوره هم احتمالا از طریق جامعه مدرسین و کمیته 8+7 وارد فضای انتخابات خواهم شد.



      
ارسال شده در یکشنبه 90/6/27 ساعت 12:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

عدم حضور اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رئیس جمهور، در کنار احمدی نژاد در جایگاه سخنرانی وی در اردبیل به تصمیم شورای تامین این استان بازمی گردد.

 
نماینده مردم اردبیل در گفتگو با صراط ضمن تائید این مطلب افزود: فقط امام جمعه و استاندار اجازه حضور در جایگاه سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اردبیل را داشتند و حتی نمایندگان این استان وارد جایگاه نشدند .

این در شرایطی است که مرد همه کاره دولت در تمامی جلسات و کارگروهها در کنار احمدی نژاد حضور دایمی داشت.
 
گزارشات رسیده حاکی است مشایی صرفا در زمان صرف شام جلسه دولت در اردبیل را ترک نمود!

هنوز از علت این تصمیم شورای تامین استان جهت رویت نشدن آقای رئیس دفتر توسط مردم خبری در دست نیست.



      
ارسال شده در یکشنبه 90/6/27 ساعت 8:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

به فاصله 48 ساعت پس از انتشار خبر شناسایی شبکه گسترده ای از عناصر همکار بی بی سی فارسی در تهران خبرنگار باشگاه خبرنگاران لحظاتی پیش در گفتگو با یک منبع آگاه کسب اطلاع کرد: تا لحظه مخابره خبر چند همکار بی بی سی فارسی در مکان های مختلف دستگیر شدند و مراحل تحویل آنها به دستگاههای مسوول هم اکنون در جریان است.
بر اساس این گزارش این افراد عضو شبکه تامین منافع بی بی سی در تهران و تامین کننده اطلاعات، فیلم، خبر، و گزارش پنهانی با محوریت سیاه نمایی در مورد ایران و ملت ایران از محیط های مختلف برای بی بی سی فارسی بودند .

در خبر 48 ساعت پیش باشگاه خبرنگاران یک مقام آگاه با اعلام شناسایی تیم همکاران بی بی سی در تهران گفته بود: برای اقدامات ضد ایرانی این شبکه که در پوشش همکاری با بی بی سی عملا نیازمندیهای سرویس  جاسوسی انگلیس را تامین می کرد پول های کلانی به عنوان دستمزد و... به افراد پرداخت شده است و انگیزه ضد ملی و ایرانی سر شبکه ها و همکاران این شبکه نیز مشهود است.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/6/27 ساعت 8:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

انصاریان وشهید همت




      
ارسال شده در شنبه 90/6/26 ساعت 11:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

داود احمدی‌نژاد جمعه شب در جمع بسیجیان و پیروان ولایت شهرهای استان مازندران در قائمشهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع کسانی که دلشان برای تکلیف شرعی و دینی‌شان می‌تپد، بیان داشت: خیلی از افراد فکر می‌کنند بیهوده خلق شده‌اند ولی خداوند در قرآن آن را نفی می‌کند در حالی که ملت مسلمان ایران که همواره وجودشان تمام سربازی ولایت است به دنبال تکلیف هستند و به بیهوده خلق شدن فکر نمی‌کنند چرا که رفتار و اعمالشان منطبق با همه انبیا و اولیا است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/6/26 ساعت 11:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقابابائی

اکبر آقابابایی به تاریخ چهارم فروردین ماه 1340 در اصفهان متولد شد و در سوم شهریور ماه 1375 پس از سال ها تحمل آثار ناشی از استنشاق گاز خردل، بال در بال ملائک گشود و پیکر تکیده و رنج کشیده اش ، در کنار همرزمانش، حسین خرازی و محسن ردانی پور در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
وی در سال های دفاع مقدس، مسؤولیت های زیر را بر عهده داشت:
مربی تاکتیک و سلاح در سپاه پاسداران اصفهان
فرمانده عملیات سپاه سنندج
فرمانده عملیات ناحیه شمال غرب و کردستان
فرمانده تیپ18 الغدیر
حاج اکبر در زمان شهادت، فرمانده عملیات یکی از یگان های سپاه پاسداران بود که در رسانه های خارجی به سپاه قدس شهرت دارد.
 



      
      
ارسال شده در جمعه 90/6/25 ساعت 5:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور طی سخنانی در اردبیل درباره انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه گفت: با منطقی یا غیر‌منطقی بودن این انتقال کاری نداریم اما مهم ین است که هنوز نتوانسته ایم از سهم برداشت شده خود از ارس درست استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در جمع ایثارگران، مدیران و منتخبان استان اردبیل در مجتمع فدک اظهار داشت: دور چهارم سفر را از استان اردبیل آغاز کردیم تا این استان الگویی باشد برای تمامی کشور برای رفع مشکلات و تحولی عظیم در حوزه‌های متعدد تا بتوانیم کشور را با این الگو بسازیم.

وی به توانمندی‌های استان اردبیل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: چرا باید به گونه‌ای رفتار کنیم که آب چاه‌ها در این استان خشک شود و یا بخواهیم آبی را از حوزه‌های دیگر به این استان انتقال دهیم.

رئیس جمهور نگاه اول در حل این معضل را اصلاح مصرف درست و بهینه اعلام کرد و افزود: بیش از 50 سال است در این کشور سد‌سازی و انتقال آب از حوزه‌ای به حوزه دیگر اجرایی شده به طوری که بسیاری از منابع طبیعی به هم خورده است در حالی که با یک سوم این اعتبارات که در این مدت هزینه شده است می‌توانستیم سه برابر وضعیت فعلی کشت کرده و تولید داشته باشیم.

احمدی‌نژاد هزینه بالای اجرای خط انتقال آب از کشورهای دیگر و برخی حوزه‌های میان‌ استانی را سنگین توصیف کرد و گفت: ‌صرف این هزینه‌ها پول بیت‌المال است که می‌تواند به شکل صحیح و در مسیر واقعی قرار گرفته و به توسعه کشور کمک کند.

وی به تصمیم جلسه دیشب شورای اشتغال استان در پرداخت 85 درصد سهم تبدیل آبیاری‌های سنتی به آبیاری مدرن از سوی دولت به طور رایگان اشاره کرد و افزود: ما در این زمینه برای استان اردبیل بودجه نامحدودی قرار دادیم تا کار انجام شده الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا پیشرفت‌ها مطلوب به دست آید.

رئیس جمهور با ابراز نگرانی از اسیدی شدن و گل و لای بودن آب‌های استخراج شده از چاه‌ها و قنات‌ها بیان داشت: ما در صنعت نیز برخی تصمیمات را گرفتیم تا چرخه صنعت با رونق بیشتر بچرخد.

احمدی‌نژاد با یادآوری اینکه همچنان در این کشور نرخ سوخت به ویژه گازوئیل در مقایسه با بسیاری از کشورها پایین است و مصرف نیز بالاست خواستار اصلاح مصرف در حوزه سوخت و منابع آب شد.

وی بیان داشت: هر چند با هدفمند کردن یارانه‌ها برخی از مشکلات مرتفع شده اما دولت مصمم است همچنان حمایت خود را از تامین سوخت صنایع و واحد‌های صنعتی انجام دهد.

*وضعیت 500 ساله خشکسالی دریاچه ارومیه تکرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جمهور به برخی سر و صداهای بلند شده در ارتباط با خشک شدن دریاچه ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌ها دریاچه ارومیه هر 500 سال با چنین شرایطی روبه‌‌رو می‌شود به طوری که پیش‌بینی می‌شود وضعیت بارش اندک و خشکسالی در این منطقه حاکم باشد.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: 500 سال پیش نیز دریاچه ارومیه چنین وضعیتی داشته و بیش از 300 میلی‌متر کاهش بارندگی در این منطقه اتفاق افتاده است.

وی در مورد انتقال آب ارس به این دریاچه گفت: با منطقی یا غیر‌منطقی بودن این انتقال کاری نداریم اما آنچه مهم است این که هنوز نتوانستیم از سهم برداشت شده خود از ارس درست استفاده کنیم.

رئیس جمهور به ذخایر آبی استان اردبیل به ویژه حاصلخیز بودن دشت زرخیز مغان اشاره کرد و افزود: ما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به دلیل شوری زمین و آسیب‌ به خاک مجبور هستیم هر هکتار 10 تا 12 میلیون تومان برای زهکشی سرمایه‌گذاری کنیم.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود از مسئولان استان اردبیل خواست با شیوه مدیریتی جدی و برنامه‌‌ریزی شده در استان اقدام به کارهای الگویی بکنند به طوری که این خطه در تمام زمینه‌ها به یک مدل حقیقی در توسعه کشور تبدیل شود.

وی ضرورت سرمایه‌گذاری‌های کلان در حوزه آبگرم‌های اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: ما امروز در مسیر ساختن ایران سرمایه‌گذاران را به جلو سوق دهیم و مبادا با بروکراسی‌های اداری و کارهای بدون ابتکار سرمایه‌گذاران را فراری دهیم.

رئیس جمهور به محور موضوعات مطرح شده از سوی جامعه عشایری، صنعتگران، کشاورزان در این جلسه اشاره کرد و گفت: شایسته نیست جمعیت ساکن این استان به سایر مناطق مهاجرت کنند در حالی که وظیفه ماست تا زمینه مهاجرت معکوس یا حداقل تثبیت سکونت در این استان را فراهم کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: دولت در خدمت شماست و با یک یا حسین و یا علی باید کارها را به پیش ببریم و نگران بودجه نباشیم چرا که بودجه مسئله اول نیست بلکه موضوع اصلی فکر و همت است که اردبیل نیز کانون این مبانی است.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: ‌وجود 800 هزار هکتار زمین کشاورزی در این استان و صدها استعداد دیگر در این سرزمین طیب و طاهر ما را وادار می‌کند که تاریخ این سرزمین را شایسته رقم بزنیم تا این سرزمین همچون گذشته در الگودهی پیشتازی کند.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/25 ساعت 9:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

چندی پیش از خروج خاتمی برای سفر به فرانسه جلوگیری شده است.

شنیده شده که خاتمی قصد داشته است به فرانسه برود. به گزارش ندای انقلاب پسر وی به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده و در حال حاضر در فرانسه در حال خواندن درس می باشد.
گفتنی است یکی از دختر های وی در امریکا و دیگری در انگلستان در حال تحصیل می باشند. گفته می شود برخی دستگاهها  مجوز خروج خاتمی از کشور را صادر نکرده اند. البته هنوز مشخص نیست که خاتمی به صورت رسمی ممنوع الخروج شده است یا موقتا بنابر برخی دلایل از خروج وی جلوگیری شده است.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/25 ساعت 9:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

شاه عبدالعظیم




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا