.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431353
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 5:59 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 92/3/21 ساعت 11:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در برهه های مختلف شاهد ائتلاف گروه های مختلف ضد انقلاب با رسانه های غربی در حمله و تخریب چهره های انقلابی بوده ایم، تخریبی که با گذشت بیش از سی سال از انقلاب تبدیل به شاخصی برای مردم ایران در انتخاب اصلح گردیده است.

همزمان با ثبت نام سعید جلیلی موج عظیمی از تخریب این کاندیدای انقلابی در رسانه های بیگانه به راه افتاد، به طوری که روزنامه های صهیونیستی نیز از این غافله جا نمانده و همه روزه مطالبی را علیه این چهره انقلابی منتشر نمودند. حمله گروهک های سلطنت طلب، منافقین، جنبش سبزی و فرقه های مختلف معاند نظام از دیگر موارد آن می باشد که پایگاه 598 تنها نمونه هایی را از هزاران مطالب تخریبی منتشر شده در رسانه های معاند جمهوری اسلامی می باشد.

حال با نگاهی بر نوع حجم و نوع تخریب های صورت گرفته می توان منشاء خط تخریب علیه سعید جلیلی را بخوبی شناسایی نمود که نمونه های از این تخریب ها در ادامه می آید:

* ابراهیم نبوی(ضدانقلاب خارج نشین):  باید به هر قیمت شده مانع روی کار آمدن موجود خطرناکی مانند سعید جلیلی و یا نامزدهایی مشابه او شویم.

* مسعود بهنود(روزنامه نگار فراری و کارشناس BBC) : مصمم هستم مانع رییس جمهور شدن جلیلی شوم.

* علیرضا نوری‎زاده(ضد انقلاب و کارشناس شبکه VOA): ریاست جمهوری جلیلی برای ما فاجعه‌ است.

 * اکبر گنجی(ضد انقلاب فراری): با رئیس‌جمهور شدن جلیلی چه از ایران باقی می‌ماند؟




* سارا زرتشت(فعال رسانه ای ضد انقلاب) در سایت جرس: سعید جلیلی بسیار خطرناک است.

* حسن فرهنگی(فعال سیاسی ضد انقلاب): مقاومت یعنی به استقبال جنگ رفتن که سعید جلیلی قصد آن را دارد.

* یورونیوز: جلیلی در برابر غرب ایستادگی خواهد کرد.

* ان بی سی نیوز: سعید جلیلی، محافظه کار تندروی نزدیک به آیت الله خامنه ای، کسی است که با رویه ی خود تا کنون اجازه نداده است تا مذاکرات با نتیجه مطلوب دنبال شوند!"

* روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: نفوذ جلیلی در مذاکرات هسته ای، وی را به عنوان گزینه ای معرفی می کند که احتمال ریاست جمهوری وی نیز برای غرب دلهره آور است.




      
ارسال شده در سه شنبه 92/3/21 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

article-1194641-056DB7A4000005DC-127_468x286

فائزه هاشمی دختر رئیس تشخیص مصلحت نظام که در فتنه 88 حضور فعالی در تجمعات اعتراضی داشته است پس از سپری کردن مدت زندانی خود در تازه ترین گفت‌وگوی خود با برخی فعلان سیاسی پدرش را از نظام جدا دانسته و عنوان کرده است:پدرم یک دستی حاکمیت را به هم می زند.

فائزه هاشمی مدعی شده است که پدرش با فشار عده‌ای از رد صلاحیت شده‌اند. فائزه هاشمی بدون اینکه بیان کند این افراد چه کسانی هستند به طرح این مدعا بسنده کرده است.

دختر آیت الله هاشمی همچنین درباره حضورش در انتخابات عنوان کرده است که شرایط را برای شرکت در انتخابات مناسب نمی‌بیند.

فائزه هاشمی در حالی از امنیتی شدن فضای کشور انتقاد می کند که در جریانان سال 88 با لیدری جریان فتنه زمینه حضور بسیاری از جوانان تهرانی را به کف خیابان فراهم کرد. فائزه هاشمی با توهین‌های فراوان به مسئولان ارشد نظام امنیت ملی را به خطر انداخت اما متاسفانه تحت فشارهای موجود برخورد قضایی مناسبی با وی صورت نگرفت.




      
ارسال شده در سه شنبه 92/3/21 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در یکشنبه 92/3/19 ساعت 5:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند دولت آینده باید نقاط قوت فعلی را منهای نقاط ضعف موجود داشته باشد، مسلماً یکی از این نقاط قوت، کار و تلاش جهادی و فوق‌العاده است که باید در دولت یازدهم رعایت شود. حال، چطور ممکن است رئیس‌جمهوری از نسل اول انقلاب بوده و در سنین بالای عمر خود باشد و از سوی دیگر بتواند نیاز به کار جهادی را برای امروز مملکت ما تأمین سازد؟ ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 92/3/19 ساعت 4:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

      
ارسال شده در یکشنبه 92/3/19 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

تبریز

تبریز




      
ارسال شده در یکشنبه 92/3/19 ساعت 7:39 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

 ابو سعید مدائنى نقل مى کند که: به محضر امام جعفر صادق علیه السلام شرفیاب شدم و عرض کردم: فدایت گردم! آیا به زیارت قبر حسین علیه السلام بروم؟
فرمود: آرى! به زیارت قبر پسر رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم برو، که نیکوترین نیکان و پاکیزه ترین پاکیزگان و نیکوکارترین نیکوکاران است.
پس هرگاه به زیارتش رفتى خداوند در نامه اعمال تو (ثواب) بیست و دو عمره ثبت مى فرماید.

متن حدیث:

عن أبی سعید المدائنی قال دخلت على أبی عبد الله ع فقلت له جعلت فداک آتی قبر الحسین ع قال نعم یا أبا سعید ائت قبر ابن رسول الله ص أطیب الطیبین و أطهر الطاهرین و أبر الأبرار فإذا زرته کتب الله لک اثنتین و عشرین عمرة



«ثواب الاعمال،صفحه 184»




      
      

مناظره سوم دیدنی بود. مهمتر از حرف‌هایی که زده شد، چهره‌هایی است که افشا شد. 2 تفکر در این مناظره رویاروی یکدیگر ایستادند؛ تفکری که می‌خواست بگوید حق با آمریکاست و مشکلی هم اگر در زندگی مردم هست نه از بدخواهی دشمنان بلکه تقصیر خودمان است و تفکر دیگری که می‌گفت مشکلات ملت به هر چیزی مربوط باشد ناشی از ایستادن ما در مقابل زورگویان نیست. آنها که قبلا به راه تسلیم رفتند گلی بسر مملکت نزدند و جایی هم اگر توفیقی و پیشرفتی داشتیم محصول این بود که دانستیم در سر خم کردن مقابل آمریکا و دل خوش کردن به خنده اروپا خیری نیست.

بیشتر از 2 سال است که آمریکایی‌ها می‌گویند هدف آنها اجتماعی کردن خط سازش در ایران است. یعنی چه؟ یعنی مردم به این باور برسند که مشکلات اقتصادی آنها مربوط به تحریم‌هاست و تحریم‌ها هم مربوط به شیوه و سیاستی که نظام در مذاکرات هسته‌ای در پیش گرفته و لذا راه حل مشکلات اقتصادی ملت، کوتاه آمدن و تسلیم در مقابل آن چیزی است که آمریکا می‌خواهد. دولت آمریکا برای اینکه این صدا به گوش ملت ایران برسد و مردم متقاعد شوند که هر دولتی سر کار آمد ناچار باید راه سازش را در پیش بگیرد، زحمت کم نکشیده‌اند. سفارتخانه مجازی زدند، سخنگوی فارسی‌زبان منصوب کردند، فیلتر‌شکن به ایران فرستادند، در عالی‌ترین سطح خطاب به ملت ایران بیانیه‌های مبسوط صادر کردند و خلاصه هر کاری به عقل‌شان می‌رسید، کردند تا مردم ایران –خصوصا در آستانه انتخابات- به این جمع‌بندی برسند که راه حل مشکلات اقتصادی کشور گذشتن از دالان سازش است.

حقیقت اما این است که در این مسیر چندان موفق نبودند. مردم ایران می‌دیدند و می‌بینند اینکه پراید گران شده یا در مغازه سر کوچه آنها کره پیدا نمی‌شود، ربطی به تحریم و مذاکرات ندارد. مساله این است که دولتی سر کار است که 2 سال است کار را زمین گذاشته و به حاشیه مشغول است، بنابراین طبیعی است که ترکیب تحریم و سوء‌ مدیریت چنین بساطی را درست کرده باشد. مردم ایران می‌دانند آمریکا هنری جز دشمنی ندارد و می‌دانند این امامزاده این طرف و آن طرف کور کرده اما شفا بعید می‌دانم داده باشد. این را هم می‌دانند که اگر دولت اراده کند و کسانی از داخل پالس تسلیم نفرستند و امکانات کشور تجمیع شود، نه آمریکا و نه بزرگ‌تر از آمریکا نمی‌توانند بنشینند و هر روز برای سفره این ملت نقشه‌های جدید بکشند.

در مناظره دیروز آنچه از همه تلخ‌تر بود، این بود که 2 کاندیدا جلوی چشم ملت ایستادند، دشمنی دشمن را نادیده گرفتند و چنان با مردم حرف زدند که گویی مشکلات زندگی و معیشت آنها مربوط به مقاومتی است که در مقابل اجنبی شده است. از آقای روحانی انتظاری نیست. او وقتی از خط سازش دفاع می‌کند در واقع در حال دفاع از کارنامه خود است ولی آقای ولایتی، حرف آن کسانی را تصدیق کرد که می‌گفتند ایشان اگر بر سر کار بیاید به اصولگرایان بدتر از آن خواهد کرد که اصلاح‌طلبان کردند.

در آینده اگر دوباره ایران و غرب بر سر میز مذاکره بنشینند- که خواهند نشست- مذاکره‌کنندگان غربی می‌توانند به حرف‌های آقای ولایتی استناد کنند و بگویند که به شهادت همین حرف‌ها مشکل از مذاکره‌کنندگان ایرانی است نه آنها، بنابراین چنانکه آقای ولایتی- البته به تلویح- فرموده‌اند غربی‌ها هر چه با ما کردند حقمان بوده است.

انتخابات آخر دنیا نیست، 24 یا 31 خرداد فردایی هم دارد.




      
ارسال شده در شنبه 92/3/18 ساعت 5:13 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا