.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 292
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445292
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 11:39 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام جواد

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری مطلبی با عنوان «دوازده قطره از دریای فضایل» در سالروز ولادت امام جوادالائمه (ع) منتشر کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام جواد 

«یحیی‌‌بن اکثم» قاضی‌القضات بصره، خود را فاتح میدانی می‌دید که در سوی دیگر آن نوجوانی نشسته است که هنوز محاسن به صورت ندارد. اما پاسخ‌های مستند و روشن‌گر امام جواد(ع) عیش فاتحانه یحیی را تلخ کرد.

ادامه مطلب...


      

آقا

تحلیل‏هاى دشمنان بر این بود که پایان عمر امام خمینى، پایان کار انقلاب اسلامى را نیز رقم خواهد زد. آسوشیتدپرس بلافاصله پس از رحلت امام خمینى اعلام کرد: "با رفتن (امام) خمینى، انقلاب اسلامى به پایان رسید. " اما دیری نپایید که دشمن فهمید خامنه ای، خمینی دیگری است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

فائزه

دادستان کل کشور در نشست خبری امروز خود گفت: به‏تازگی تحقیق و تفحص درباره ‌پرونده فائزه هاشمی که مربوط به آخرین اظهارات وی مبنی بر اداره کشور توسط عده‏ای اراذل و اوباش بوده، به پایان رسیده است.

وی افزود: این پرونده از سوی شعبه تحقیق منجر به صدور کیفرخواست شد و بدین‌ ترتیب پرونده به دادگاه رفت.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

«نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری‌ها و تبلیغات منفی قرار می‌گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابقمان جور نباشد.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام جواد

اگر عبادت بزرگ‏ترین فلسفه آفرینش است که: «و َما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالاِْنْسَ اِلاّ لِیَعْبُدُونِ»(?)؛ «جن و انسان را خلق نکردم، مگر به خاطر این که عبادتم کنند»، برگزیدگان الهى، عابدترین بندگان خدا خواهند بود و اگر از والاترین مظاهر عبادت، «خدمت به خلق» است که: «مَنْ سَعى فى حاجَةِ اَخیهِ الْمُؤْمِنِ فَکَأَنَّما عَبَدَالله‏َ تِسْعَةَ آلافِ سَنَةٍ صائِما نَهارَهُ قائِما لَیْلَهُ؛(?) هر فردى که در برآوردن نیاز برادر مؤمنش تلاش کند، گویا نُه ‏هزار سال خداوند را عبادت کرده، در حالى که روزها را روزه‏دار و شب‌ها را شب زنده‏دار بوده است.» برگزیدگان الهى، انبیا و معصومان، خدمتگزارترین افراد به مردم خواهند بود؛ زیرا آنان اسوه و شاخص‏اند و درخت کمال در وجودشان به بالنده‏ترین شکل سر به فلک کشیده است.

ادامه مطلب...


      

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در چهاردهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک روزنامه نزدیک به دولت و پرتیراژ در ویژنامه اخیر خود یک فرمانده ارشد نظامی و یک شخصیت حوزوی و رئیس قوه قضائیه را اقتدارگرا معرفی کرده، اقدام قوه قضائیه در این خصوص چیست؟ اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه یک روزنامه نزدیک به دولت به یک شخصیت حوزوی و رئیس قوه قضائیه تهمت زده حق شکایت را برای خودمان محفوظ می‌دانیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از این روزنامه شکایت می‌کنید؟ گفت: باز هم تکرار می‌کنم حق شکایت برای ما محفوظ است.

گفتنی است روزنامه دولتی ایران در روزهای اخیر اقدام به انتشار وی‍ژه‌نامه‌ای کرده بود که در آن یک فرمانده ارشد نظامی و یک شخصیت حوزوی و رئیس قوه قضائیه به اقتدارگرایی متهم شده بودند




      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 1:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از استانداران جزئیات نحوه امضا جمع کردن استاندار سابق فارس برای بیانیه حمایت از جریان انحرافی در ماجرای وزیر اطلاعات را توضیح داد.
به گزارش جهان وی به «رجانیوز» گفت: بیانیه اولیه ای که با عنوان بیانیه استانداران سراسر کشور در خصوص حمایت از دولت مردمی و خدمتگزار برای امضا به استانداران داده شد، تمرکز بر دفاع از دولت و شخص رئیس جمهور بود که برخی از استانداران همان بیانیه رانیز به دلیل وجود شائبه تقویت جریان نفوذی دولت به خاطر شرایط زمانی امضا نکردند. برخی از استانداران نیز این بیانیه را امضا کردند اما پس از رسانه ای شدن متن نهایی بیانیه معلوم شد احمدزاده که برای جمع آوری امضاها پیشقدم بود، بیانیه دیگری را که در آن حمایت از جریان نفوذی کاملا غلیظ بود و از تعابیری مانند «تخریب منسوبین رئیس جمهور» و «تضعیف عناصر زلال و پاک» به نفع این جریان استفاده شده بود، به عنوان متن نهایی آماده کرده است.
وی با بیان اینکه برخی از استانداران امضاکننده، اساسا بیانیه دوم را ندیده بودند و ظاهرا امضای آنها از روی بیانیه اول اسکن شده و در ذیل بیانیه دوم درج شده است، ادامه داد: به هرحال، پروژه امضا گرفتن از استانداران در حمایت از جریان نفوذی ناکام ماند و با همه جعل و تهدید و تطمیع، نصف استانداران کشور نیز حاضر به امضای بیانیه نشدند. و بعدها بسیاری از امضاکنندگان، با آگاهی از ماجرا امضای خود را پس گرفتند




      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 1:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله قاضی




      
ارسال شده در یکشنبه 90/3/22 ساعت 3:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

وی در خاطراتش بیان کرد: درآن زمان تفاوت چندانی میان یک فرمانده با یک بسیجی داوطلب نبود؛ از همه اقشار در میان رزمندگان بود مثل شهید برونسی که یک بنای ساده بود تا شهید بابانظر؛ شاید تنها، مسؤولیت فرماندهان بیشتر بود..

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا