.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 13
  • کل بازدید : 1433406
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/28    ساعت : 2:10 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

به دنبال انتشار خبری در توسط العربیه و برخی رسانه‌های صهیوینیستی از جمله سایت صهیونیستی "آروتز شوا"، مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در انفجار تروریستی روز چهارشنبه دفتر سازمان امنیت ملی سوریه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری آنا به این ادعای رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داد.

 
سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در سال 76 به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس منصوب شد.

 
وی از فرماندهان ارشد سپاه در دوران جنگ تحمیلی به شمار می‌رود و در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر 41 ثار الله را برعهده داشت.

 
سردار رمضان شریف درباره این خبر به آنا گفت که "این جمله، جمله مناسبی است برای پاسخ به این رسانه‌ها که اخیرا شاهدیم برخی از رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان آنها آمال و آرزوهای خود را در قالب خبر به نقل از منابع متفاوت نقل می‌کنند."

 
وی در ادامه تصریح کرد: نقل این خبر هم از جمله این آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.

 
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: بعضی از رسانه‌های امروزی متاسفانه بجای انجام کار رسانه‌ای و حرفه‌ای، آمال و آرزوهای خود را در قالب اخبار تهیه و منتشر می‌کنند.

 
سردار سلیمانی در بهمن ماه سال 89 به عنوان چهاردهمین سرلشکر جمهوری اسلامی ایران، از سوی فرمانده مظعظم کل قوا به درجه سرلشکری نائل شد.

 
وی در ماه‌های اخیر از سوی کنگره امریکا تهدید به ترور شد، تهدیدی که وی در پاسخ به آن گفت که "عاشق شهادت هستم".

 
چهارشنبه هفته گذشته در پی وقوع یک انفجار تروریستی در مقر امنیت ملی سوریه، وزیر دفاع و برخی از مقامات امنیتی این کشور کشته شدند.




      

رجا به سندی محرمانه دست پیدا کرد که در آن حجت الاسلام و المسلمین محمدی ری شهری، ‌وزیر وقت اطلاعات یک ماه پس از پذیرش قطع نامه در نامه‌ای به حضرت امام خمینی(ره) شیوع شایعاتی درباره نوشاندن جام زهر به حضرت امام (ره) در ماجرای پذیرش قطعنامه، به ایشان گزارش کرده است که این نامه علی رغم اهمیت فوق العاده آن هیچگونه پاسخی را از جانب امام (ره) دریافت نمی‌کند.
 
 در بخشی از این نامه آمده است: در تحلیل حوادث اخیر  و مشخصا موضوع آتش بس، این شایعه در سطح وسیع مطرح است که دیدگاه حضرت امام در مسائل اصولی نظام و از جمله جنگ با دیدگاه مسئولین کشور متفاوت است. اختلاف این دو دیدگاه موجب اصلی تحمیل صلح است و در حقیقت مسئولین کشور این زهر را به کام امام ریختند.این را بعضی آقایان حتی در بعضی از جلسات مطرح می‌کردند، حتی در آن جلسه‌ای که برای خواندن این مساله صلح در آن جلسه هم این مساله به نحوی مطرح شد.
 
 در ادامه این نامه مهم وزیر اطلاعات آمده است: متاسفانه این شایعه خطرناک که ابتدا توسط تعدادی از افراد تندرو مطرح گردید،طبق گزارشات اکنون به صورت یک اعتقاد در قشر وسیعی از سپاه، بسیج و وزارت اطلاعات و عموما ارگان‌ها و افراد انقلابی در حال گسترش است.
 
محمدی ری شهری در این نامه هدف اصلی رواج این شایعات را حذف هاشمی رفسنجانی عنوان می‌کند.
 
اما شاید مهمتر از متن و محتوای این نامه تاریخی، سکوت حضرت امام (ره) در پاسخ به این نامه باشد. پاسخی که شاید نقض کننده بسیاری از مدعیاتی باشد که در سال‌های اخیر در قبال موضوع پذیرش قطعنامه مطرح شده است.




      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 6:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

خادم اسرائیل

عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم با اشاره به خدمات بی‌شائبه "عمر سلیمان" رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر برای رژیم صهیونیستی، وی را بهترین خادم اسرائیل توصیف کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 6:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

بوی بد دهان در کنار پایین آوردن شخصیت اجتماعی شما می تواند نشان از بیماری های دهان و دندان مانند عفونت ها باشد. برای از بین بردن این بو باید نکاتی را رعایت کنید.

در مواقعی که این بوی بد نشان از بیماری ها باشد باید سریعا به پزشک مراجعه کنید اما در دیگر موارد راه هایی وجود دارد که این بوی بد را از بین ببرید که در ادامه به برخی از این راه ها اشاره می کنیم.

آب بنوشید

یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن بوی بد دهان می شود این است که باکتری های دهان شما پروتئین غذایی را می شکنند و این باعث به وجود آمدن بوی بد می شود. این باکتری ها از اکسیزنی که در آب وجود دارد فراری هستند پس بهترین راه برای از بین بردن بوی بد نوشیدن مقدار زیادی آب است.

رژیم سبزیجات پر فیبر

سبزیجات ترد و پر از فیبر از جمله موادی هستند که می توانند به راحتی بوی دهان را از بین ببرند. برای مثال خیار می تواند گزینه اول این کار باشد تنها کافی است یک تکه خیار را به مدت 90 ثانیه در دهان قرار دهید. این کار باعث می شود تا بو کاملا از بین برود. این سبزیجات

چای سبز

چای سبز را بیشتر به عنوان یک نوشیدنی برای لاغری می دانیم اما در تحقیقاتی که در سال 2009 انجام شدف چای سبز به عنوان یک نوشیدنی خوب برای از بین بردن بوی بد دهان معرفی شد. این تحقیقات همچنین حاکی از ان بود که چای سبز می تواند جلوی بیماری های لثه را نیز بگیرد. البته برای نتیجه گرفتن بهتر است تا چای سبز را بدون افزودنی های میل فرمایید.

آدامس بدون قند

ادامس یکی از راه هایی است که این روزها برای از بین بردن بوی بد دهان از آن استفاده می کنیم. اما نکته اصلی که به آن توجه نداریم این است که بیشتر آدامس ها دارای شکر هستند و همین شکر محلی برای رشد باکتری ها است. از همین رو بهتر است تا از آدامس های بدون شکر استفاده کنیم.

دهان شویه

مسواک زدن برای داشتن دهانی خوشبو بسیار لازم است و البته نکته ای که افراد کمی به آن عمل می کنند استفاده از دهان شویه ها است. این دهانشویه ها را می توانید به راحتی از داروخانه ها خریداری کنید و به شما توصیه می کنیم تا از آن روزی دوبار و بعد از هر بار مسواک زدن استفاده کنید






      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 9:6 ص نویسنده : ایمان احمدی

آرزومان کربلا بود و نجف
جان و سردادیم در راه هدف

چفیه هامان رنگ و بوی یاس داشت
رنگ و بوی بیرق عباس داشت

یاد شبهایی که ما بودیم و مین
جست وجوی مرگ در عمق زمین

همدم شبهایمان سجاده بود
حمله کردن، خط شکستن ساده بود

حسرت رفتن در این دل مانده است
دست و پایم سخت در گل مانده است

عاشقان رفتند و ما جا مانده ایم
زیر بار غصه ها وامانده ایم




      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 9:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی خوئینی ها از ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات ابراز نگرانی کرده و گفته است:"هاشمی در حال احیای خود و گرم کردن تنور انتخابات برای نظام است. او دلش برای اصلاح طلبان نسوخته و به دنبال ریاست جمهوری ولایتی است تا طرح دولت وحدت ملی را اجرا کند."خوئینی ها همچنین از کندی خاتمی در تصمیم گیری ها انتقاد کرده و گفته او هنوز به جای راه رفتن، تاتی تاتی می کند




      
ارسال شده در شنبه 91/4/31 ساعت 8:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

قد أقبَلَ إلَیکُم شَهرُ اللّه‏ِ . . . إنَّ أنفُسَکُم مَرهُونَةٌ بِأعمالِکُم فَفُکُّوها بِاستِغفارِکُم؛

ماه خدا به سوى شما روى آورده است . . . جان شما در گرو اعمال شما است؛ پس آن را با استغفار آزاد کنید

نَهجُ الذِّکر: ح 2700

 

 

 

 




      
      
      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا