.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 185
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443427
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 8:54 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/11/4 ساعت 10:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود

 




      
ارسال شده در جمعه 89/11/1 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

بهائیت

یکی از اعمالی که فرق ضاله همواره برای جذب نیرو از آن استفاده می نمایند طرح دوستی می باشد به این گونه که وقتی در خصوص عقاید انحرافی خود صحبت می کنند مخاطب باید فکر کند که یک دوست دارد تجربیات شخصی خود را برای او بیان می کند.
به گزارش جوان آنلاین، یکی از مبلغین فرقه ضاله بهائیت با نام ( خ پ ) در سمنان ضمن نزدیکی خود به دختران دانشجو و معرفی خود به عنوان مربی خیاطی با طرح دوستی به تبلیغ فرقه ضاله بهائیت می پردازد.
نامبرده در ادامه ترویج عقاید ضاله خود اعلام میکند که امام زمان ظهور کرده است و توسط دولت قاجار تیر باران شده است و اکنون نواب آن که سرکردگان بهائیت می باشد متولی امور دینی مردم در جهان هستند




      

هاشمی

به گزارش«جوان آنلاین»،برخی از عناصر جریان فتنه با تصریح برحاکم شدن فضای یاس در میان حامیان ریزش کرده خود بر کلید زدن دور جدیدی از اظهارات و تغییر شرایط حاکم تاکید کرده و گفته اند برای عملیاتی کردن و اثر بخش بودن این اقدام باید از چهره هایی استفاده کرد که دارای تریبون باشند.
گفته می شود این افراد با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان خواستارارسال پیام هایی به هاشمی رفسنجانی و کانالیزه کردن وی شده و تاکید کرده اند باید با رایزنی های مختلف نطق های هاشمی رفسنجانی را ما تنظیم کنیم.
در عین حال گفته می شود فتنه گران تاکید کرده اند که هاشمی درصدد است که دراین اجلاس خود را مجدد احیاء و مطرح کند لذا بیان صحبت های دوپهلوی وی کاملا قابل پیش بینی است و به خاطر همین است که ما باید سعی کنیم اظهارات وی را به سمت خودمان تنظیم و سنگین کنیم.
گفته می شود عناصری از جریان فتنه افرادی همچون مرد نقابدار را مامور کرده اند که در این راستا به هاشمی رفسنجانی نزدیک تر شوند.
از دیگر سو شنیده شده برخی از چهره های اصلاح طلب ضمن مخالفت با این موضوع به دوستان خود هشدار داده اند که دراین زمینه ورود پیدا نکنند چرا که برنامه هاشمی رفسنجانی دراین اجلاس تنها احیاء و برجسته کردن خود می باشد و اگر وی نقدی هم از حاکمیت بکند برای متمایل کردن بدنه سبزها به نفع خودش می باشد نه برای عناصر موثر این جریان.




      
<      1   2   3   4      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا