.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 62
  • کل بازدید : 1432164
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 12:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 3:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

باقری

...ماندنش شاید یک رسالت دیگر بر عهده‌اش گذاشت، رسالتی سنگین‌تر . آن هم در دوره‌ای که چنین مردانی درُ نایاب شده‌اند. خواست خدا بود که حمید حکیم الهی سر راهمان قرار بگیرد و شاید ما سر راه خاطرات او. شنبه نهم بهمن مطلب ما را از خاطرات ایشان خواندید. اینک قسمت دوم و پایانی تقدیم حضورتان می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

گمانه زنی ها برای ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان در حالی شدت گرفته که جریان مخالف ، برنامه ریزی های گسترده ای برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی انجام داده است. 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

قائم مقام وزیر اطلاعات روز شنبه در همدان با اشاره به جریان فتنه سال گذشته گفت: دشمنان نظام در فتنه سال گذشته دنبال تقابل با سه عنصر شکل دهنده انقلاب اسلامی یعنی رهبری، روحانیت و معنویت بودند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/11/16 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود کلیپ




      
ارسال شده در شنبه 89/11/16 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در دوشنبه 89/11/11 ساعت 4:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

مصر

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر تصاویر جدیدی از درگیری‌های نیروهای امنیتی با معترضین در قاهره در روز «جمعه خشم» را به نمایش گذاشت.

مردم مصر با وجود قرار داشتن در محل درگیری با نیروهای پلیس و شعله‌های آتش نماز مغرب و عشا را در تظاهرات روز خشم در خیابان‌ها بر پا کردند. در حین برگزاری نماز بود که پلیس گاز اشک‌آور را به سمت نمازگزاران شلیک کرد.

همان طور که در این تصویر مشاهده می‌شود، این درگیری‌ها بر روی پل 6 اکتبر در مرکز قاهره روی داده و پلیس با حمله به نماز گزاران، آنها را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد.

گزارش‌های خبری از کشته شدن بیش از 100 نفر و زخمی شدن دست کم 2هزار نفر از آغاز تظاهرات روز خشم در مصر تا به امروز حکایت دارد.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/11/11 ساعت 3:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

l

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از چشم‌اندازهای مرکز نظام ایمنی هسته ای، استقرار مرکزی در این رابطه است که در راستای آن، قانون حفاظت در برابر اشعه سال 68 در سال 86 بروز رسانی و بار دیگر به تصویب هیئت دولت رسیده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/11/7 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

زز

اخبار رسیده از اردوگاه اصلاح طلبان حکایت از آن دارد که این جریان برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو گزینه را مطرح کرده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،درجلسات محفلی اصلاح طلبان تاکنون «محمد رضا عارف» و «اسحاق جهانگیری» برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده اند.
در همین رابطه گفته می شود خاتمی و هاشمی رفسنجانی تمایل خود را به اسحاق جهانگیری بیش از عارف نشان داده و 2 دلیل را برای این انتخاب این گزینه مطرح کرده اند.
دلیل اول این دو، روحیات اسحاق جهانگیری نسبت به محمد رضا عارف می باشد.این دو معتقدند جهانگیری هماهنگ تر و در مواضع لزوم قابلیت تندتر شدن را هم دارد.
دلیل دوم خاتمی و هاشمی برای حمایت از جهانگیری ظرفیتهایی است که وی در مجموعه یکی از نهادها به سبب حضور برادر خود دارد.
گفتنی است این انتخاب در حالی صورت گرفته که تا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت بسیاری است و امکان شکل گیری معادلات جدیدی در عرصه سیاست حتی با تضادهای کاملا آشکار محتمل می باشد




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/11/7 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

سید محمد خاتمی در ادامه دور جدید فعالیت های خود پیغام هایی را به میرحسین موسوی مخابره کرده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،خاتمی در این پیغام ها سعی در متقاعد کردن موسوی برای پرهیز از تندروی داشته و تصریح کرده ،چه لزومی دارد که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از انتخابات مجددا موضوع تقلب مطرح شود.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی بهره گیری از منافذ قدرت باید در دستور کار قرار گیرد گفته است،ما در این شرایط نیاز به یک فضای آرام برای انتخابات آتی داریم و باید به سمت حرکت و رفتار در برخی چارچوب ها برویم.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می پذیرد که پیش از این سید محمد خاتمی دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته و رایزنی هایی را برای خارج شدن اصلاح طلبان از فضای انفعال و چگونگی حضور در عرصه سیاسی کشور انجام داده بود.




      
<      1   2   3   4      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا