.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445332
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 2:53 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 6:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

مقدس ترین پیمان زندگی تان را می بندید و راهی خانه ی بخت می شوید. مدت زمانی نمی گذرد که حال و هوای دوران مجردی، دوباره به سرتان می زند، خانه ی بخت شما، می شود اتاق کوچکی که این بار تنها تفاوتش تخت دوخوابه ای است که جای آن تخت یک نفره ی گذشته را گرفته است. وارد اتاق که می شوید چشمانتان رایانه خانه ی پدری را می بینید که در گوشه ی اتاق خوابتان  جا خوش کرده است، نگاهی به آن می اندازید و نا گاه  روزهای تنهایی دوران مجردی یادتان می آید و شیطنت های هر از چند گاه گذشته ، ذهنتان را نوازشی می دهد و ...
 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 6:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

در آیات قرآن و روایات تعبیر "امتحان الهی" به چشم می خورد و به این معناست که خداوند بندگان را به وسیله سختی ها و بلایا امتحان می کند. سؤالی که ذهن انسان را مشغول می سازد آن است که مگر خداوند از باطن کار مردم بی خبر است که با امتحان می خواهد از آن باخبر شود؟ مگر قرآن مجید نمی فرماید که هیچ حرکتی و جنبشی و هیچ امر کوچک و بزرگی در عالم هستی نیست مگر آنکه معلوم و مکشوف حق است ، پس امتحان چه معنایی دارد؟ قبل از پاسخ به سؤال مورد نظر ابتدا واژه امتحان و مفهوم آن را بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 5:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرزند آیت‌الله بهجت گفت: پدرم به همه توصیه می‌کرد درس را به گونه‌ای بخوانید که در پایان دوره متخصص آن باشید یعنی مُستفی درس بخوانید اما پله پله همراه با درس ...

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نشست شرح و بررسی خطبه فدکیه و بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت عصر امروز با حضور حجت الاسلام فاطمی نیا، شیخ علی بهجت، حجت الاسلام فلاح رفیعی و علاقه‌مندان و مریدان آن معظم‌له در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
 
این نشست با ارائه نمای کلی از خطبه فدکیه توسط حجت الاسلام فلاح رفیعی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد.
 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 11:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

به دنبال ارسال نامه‌ای از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستگاههای اجرایی، رئیس کل بانک مرکزی و اپراتورهای ارتباطی، مبنی بر ممنوعیت استفاده از ایمیل های عمومی با میزبانی خارجی از جمله Yahoo ،Gmail ،Hotmail و MSN در مراودات خدماتی و بانکی، شورای عالی اطلاع رسانی پست‌الکترونیک چاپار را با میزبانی در مراکز داده امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران اعلام کرد.

بر این اساس مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نیز پست‌الکترونیک چاپار به نشانی "www.chMail.ir" را به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه ایمیل داخلی معرفی کرد.
 
حجت‌الاسلام "سعید سالاریان" قائم‌ مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی در این باره گفت: «سرویس پست ‌الکترونیک چاپار به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار است که تحت عنوان (ChMail سی اچ میل) اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و با ارائه سرعت دسترسی بالا و بدون نیاز به احراز رسمی هویت افراد، بیش از 20 هزار مشترک را در عرض دو ماه به عضویت خود درآورده است.»
 
وی تصریح کرد: «عضویت در پست‌الکترونیک چاپار، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی ندارد و وارد کردن اطلاعات هویتی مانند کد ملی یا کد پستی، جز موارد الزامی نیست.»
 
به گفته سالاریان از مهمترین شاخص‌های این سرویس می‌توان به سیستم ثبت‌نام آنلاین، ساختار بازیابی ایمن کلمه عبور مبتنی بر روشهای مختلف رایج در دنیا، گستردگی طراحی و پیاده‌سازی برای جوابگویی به تعداد بالای کاربران هم‌زمان سرویس گیرنده، یکپارچگی با پرتال مجموعه سرویس‌های چاپار برای سیستم مدیریت پشتیبانی، رمزنگاری اطلاعات محرمانه بر اساس گواهی دیجیتال معتبر جهانی و سرعت دسترسی بالا با توجه به میزبانی در مراکز داده امن داخلی اشاره کرد.
 
وی گفت: «این سرویس در حال حاضر برای رمزنگاری اطلاعات از گواهی دیجیتال معتبر جهانی (SSL) استفاده می‌کند که با توجه به جهانی بودن این گواهینامه بر روی کامپیوتر شخصی تمام کاربران، به صورت پیش فرض در سیستم عامل پذیرفته شده و مورد اعتماد است، یکپارچگی سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و همگونی سرویس در لایه‌های مختلف یکی از نکات قابل توجه است که می‌تواند بستری مناسب برای کاربران فراهم آورد.»
 
سالاریان خاطرنشان کرد: «پروژه مجموعه سرویس‌های چاپار با حمایت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌ رسانی و تلاش بخش خصوصی طی 2 سال به ثمر رسیده و اکنون در حال سرویس‌دهی به کلیه کاربران است و به تدریج سایر سرویس‌های پیش‌بینی شده در این مجموعه، آماده بهره‌برداری شده و به ‌اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.»




      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 11:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

دولت

مراسم یکصدمین سفر استانی هیات دولت با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.



      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/25 ساعت 8:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق سلام الله علیه :  

   

 مَن قالَ فینا بَیتَ شِعرٍ، بَنَى اللَّهُ لَهُ بَیتاً فِى الجَنَّةِ   

   

 هر که درباره ما یک بیت شعر بگوید، خداوند متعال در بهشت یک خانه برایش بسازد   

   

 بهشت و دوزخ از نگاه قرآن و حدیث: ح 714




      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/24 ساعت 10:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

در هم اندیشی منتخبان مجلس نهم که شنبه شب در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با نماز مغرب و عشاء به امامت آشتیانی نماینده قم آغاز شد، علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده منتخب تهران در مجلس نهم به مهمانان خوشامد گفت.

بنا بر این گزارش پس از خوشامدگویی زاکانی نمایندگان در گروه های 5 نفره روی سن آمدند و هر کدام 5 دقیقه درباره ضرورت های مجلس نهم صحبت کردند.

لزوم تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان، همچنین تحول در هیئت رئیسه مجلس و ریاست غلامعلی حداد عادل از محورهای اصلی سخنرانی ها در این همایش بود.

مرتضی آقاتهرانی منتخب تهران در مجلس از جبهه پایداری ، احمد سالک نماینده اصفهان از جبهه متحد، اسماعیل کوثری نماینده تهران و کاندیدای مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان، حسین قاضی زاده منتخب اول مردم مشهد در مجلس نهم همچنین جعفرزاده منتخب اول شهرستان رشت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده بود و نیز منتخبانی از شیراز و دیگر شهرهای بزرگ کشور از جمله سخنرانان این همایش بودند.

پایان بخش هم اندیشی منتخبان مجلس نهم سخنرانی حداد عادل بود. وی به طرح نکاتی از مجلس ششم پرداخت و اشاراتی به مجالس هفتم و هشتم کرد.




      

رحیم احمدی روشن در گفت‌وگو با  «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، تصریح کرد: همان کسانی که بدون سلام و نام خدا به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند، امروز خانواده های شهدای هسته ای را دور خودشان جمع می کنند و با آنها عکس و فیلم می گیرند و می خواهند از خون شهدای هسته ای به نفع خودشان استفاده کنند.

وی افزود: اینها چرا باید این کارها را بکنند، در حالی که حتی یک پیام و پیغام کوچک برای خانواده شهدای هسته ای ندادند، چه حقی دارند که با خانواده شهدا عکس و فیلم می گیرند و مردم را ملعبه دست خودشان می کنند، باید خجالت بکشند از خون شهدای هسته ای، این ها دل ما را به درد می آورند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن بیان داشت: کسانی که یک قدم برای خانواده شهدا برنداشته اند و سد راه خانواده شهدا هستند بیخود می کنند با خانواده شهدای هسته ایی عکس و فیلم می گیرند این ها می خواستند مملکت ایران را با آن چراغ سبزی که به آمریکا و اسرائیل نشان دادند به آنها بفروشند و سیبل مقابلشان مقام معظم رهبری بود و می خواستند ایشان را از اریکه قدرت پایین بکشند که به لطف خدا و پشتیبانی این مردم موفق نشدند و از این به بعد هم موفق نمی شوند.

وی متذکر شد: اینها کسانی بودند که برای خانواده شهدای هسته ایی که ما باشیم یک پیامک ندادند، اما رهبر معظم انقلاب و زن و بچه اش به خانه ما آمدند و ما را به خانه خودشان دعوت کردند ولی یکی از آنها قدم از قدم برنداشتند برای عرض تسلیت نه به ما و نه به کسان دیگری پیامی بدهند متاسفانه آنها جامعه را برای خودشان باز می بینند و می خواهند خون شهدای هسته ای را به نفع خودشان مصادره کنند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: خط قرمز ما و شهید احمدی روشن رهبر معظم انقلاب است و اگر کسی بخواهد از این خط قرمز بگذرد با ما طرف است و پا روی خون شهدای ما گذاشته و باید پا روی خون ما هم بگذارد.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/24 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که جمهوری اسلامی بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده است کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد امیدوار است ایران در مذاکرات آتی بپذیرد که برنامه هسته ای نظامی اش را کنار بگذارد !

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/24 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق سلام الله علیه :  

   

 العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِسُ؛   

   

 کسى که زمان خود را بشناسد، آماج اشتباهات قرار نگیرد   

   

 دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج 3, ص 28, ح 12 




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا