.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443485
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 4:13 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 11:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله بهجتبه مناسبت 27 اردیبهشت ماه، سالروز رحلت حضرت آیت‌الله بهجت، گفت‌وگوی مشروحی با فرزند این فقیه ربانی انجام دادیم که بخش اول آن تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

رحیم‌پور ازغدی در همایش بیداری اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: شاید بین علمای حوزه مثل ایشان نداشته باشیم یا انگشت شمار باشند کسانی که سعی کنند بین اندیشه های شرق و غرب جهان اسلام پل بزنند و بذر بیداری اسلامی را در ذهن جوانان ایران بپاشند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

در حاشیه دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و الاهلی عربستان که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، یورگن گده مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه و سمیعی‌نژاد، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جایگاه ویژه حضور دارند.

* در سکوی مقابل جایگاه، بسیج ورزشکاران اصفهان در پاسخ به هتاکی خواننده مرتد نسبت به امام علی نقی ‌(ع) بنری را همراه خود به ورزشگاه آورده بودند که این موضوع را محکوم‌ کردند. روی این بنر نوشته است "پیغام ایران را منادی هستیم، جان بر کف امام هادی هستیم".

* هواداران اصفهان نیز که تیمشان به تازگی عنوان قهرمانی لیگ برتر را نصیب خود کرده است شعار "هت‌تریک قهرمانی، سپاهان جهانی" در ورزشگاه فولادشهر سر دادند.

* حسن جعفری، مدافع سپاهان در دقیقه 40 بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به مهدی جعفرپور داد.

* جواهر سوکای در دقیقه 29 گلی را وارد دروازه الاهلی کرد که به نظر سالم می‌رسید اما توسط کمک داور اول مردود اعلام شد.

* کمک داور اول در چند صحنه دیگر نیز به اشتباه آفساید بازیکنان سپاهان را اعلام کرد که این موضوع با اعتراض سپاهانی‌ها و تماشاگران همراه بود.

* تماشاگران اصفهانی با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود خلیج فارس ایران شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه فولادشهر طنین‌انداز کردند.

* تماشاگران اصفهانی در دقایقی از مسابقه نسبت به وقت‌کشی بازیکنان الاهلی اعتراض کردند




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیام فضلی نژاد گفت: شاهین نجفی در دوره اصلاحات گروه های زیرزمینی موسیقی رپ را در رشت و تهران ترتیب می داد و در سال 84 از ترس مجازات بدلیل ارتکاب جرائمی نظیر همجنس گرایی به آلمان گریخت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

شاه

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/27 ساعت 7:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام على سلام الله علیه :  

      قُولُوا الخَیرَ تُعرَفُوا بِهِ وَاعمَلُوا الخَیرَ تَکُونُوا مِن أهلِهِ؛   

      سخن نیک بگویید تا بدان شناخته شوید و کار نیک کنید تا از نیکوکاران شوید   

      نهج الذکر (با ترجمه): ح 130




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/26 ساعت 7:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات عصر امروز در حاشیه جلسه استانی هیئت دلت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال که با توجه به اینکه امروز قاتل شهید علیمحمدی اعدام شد وزارت اطلاعات چه برنامه هایی برای شناسایی و مجازات تروریست های دیگر شهدای هسته ای از جمله شهید شهریاری دارد افزود: در این باره به نتایج خوبی رسیده ایم و در زمان مقتضی این نتایج را اعلام خواهیم کرد و شما به موقع نتایج بررسی های وزارت را مشاهده خواهید کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که در ایام نوروز گروهی تروریستی قصد خرابکاری در پایتخت را داشتند و اینکه آیا وزارت اطلاعات این گروه را شناسایی کرده است یا نه، افزود: اعضای باند دستگیر شده اند البته باید در این زمینه بررسی های لازم انجام شود.

مصلحی همچنین درباره اینکه اخیرا موسسه نشر و آثار مقام معظم رهبری درباره کتابی واکنش نشان داده است این واکنش را چگونه ارزیابی می کنید فقط به این مطلب بسنده کرد که وزارت اطلاعات ناشری ندارد.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/26 ساعت 7:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

منتخب اول مردم تهران در واکنش به نامه اخیر مرتضوی عنوان داشت: آقای مرتضوی اظهار داشته‌اند که لفظ «قول شرف» را نه در جلسه‌ای که با من داشته‌اند و نه در جلسه‌ای که با آقای توکلی داشته‌اند بکار نبرده‌اند. بدیهی است که هر قولی «قول شرف» است، چه کلمه «شرف» به دنبال قول بیاید و چه نیاید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/26 ساعت 9:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

اینجانب حامد زمانی به عنوان عضو کوچکی از جامعه موسیقی کشور به همراه جمعی از دوستان در پی اقدام هتاکانه شاهین نجفی که بر اساس فقه دینی ما سب اهل بیت و نبی مکرم اسلام است به هر شخص و گروهی که این اعدام انقلابی را انجام دهد10 میلیون تومان که در حد وسع بنده حقیر میباشد هدیه ( دست لاف) اهدا خواهم کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/26 ساعت 9:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

جاسوس موساد و عامل ترور شهید علی محمد ی صبح امروز و پیش از اجرای حکم اعدام گفت:در مورد اشتباهات گذشته خودم نمی دانم که چه بگویم خیلی از کار ها و تجربه ها راه برگشت ندارد پایان راه کج و بدی همین جایی است که من ایستاده ام.

جمالی فشی در آخرین اظهار نظر خود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:من آینه آینده آنهایی هستم که در این راه گام بر می دارند.




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا