.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 114
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445114
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 8:28 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/2/29 ساعت 12:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام هادی علیه السلام 

نقی! یعنی تو پاکی! پاک تر از ...

 

 

همان آبی که در جنت، روان است ...

 ... سکوت تا کی؟

در پی اهانت به امام بزرگوارمان (امام علی نقی علیه السلام) سکوت را می شکنیم و اقدام اهانت آمیز به اماممان را محکوم می کنیم.

پدران و مادران مسلمان: بخش کودک و نوجوان به منظور جاودانه شدن نام مبارک و مقدس علی نقی، هادی در نظر دارد، عکس کودکان زیر 7سالی  که به این نام مزین هستند  را روی سایت قرار دهد.

شما عزیزان با ارسال عکس های کودکتان، ما را در این راه یاری کنید.




      
ارسال شده در جمعه 91/2/29 ساعت 12:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

سید حسن




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 6:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

عربستان سعودی کشورى است که بنا به افراط دینى وهابیون، رانندگى، کار کردن و حضور زنان در فعالیت هاى اجتماعى در این کشور ممنوع به شمار می رود.

مقامات عربستانی با گرفتن ژست ایمان و تقوا، آزادی زنان را از چارچوب دینی که خداوند متعال آن را در قرآن کریم تعیین کرده نیز محدود تر می کنند اما در همین حال با رفتارهای عجیب نشان می دهند و ثابت می کنند که ایمان و تقوایی که دارند تو خالی و ظاهری است.

 


در همین راستا و براى چندمین بار پیاپى شاهد دست دادن وزیر فرهنگ به عنوان یکی از مقامات ارشد حکومت عربستان با زنان نامحرم به اصطلاح محجبه در یک جشن بوده ایم. در این جشن وزیر فرهنگ با دعوت از چهره هاى سرشناس رسانه که اغلب مجریان زن برنامه هاى تلویزیونى بودند، با فشردن دست آنان، از آنها تقدیر به عمل آورد.
 


نکته قابل توجه در این جشن این بود که یکی از زنان حاضر در آن، که یک گوینده سرشناس عربستانی است، عبای مردانه ای بر تن کرده بود که بر پشت آن یک عکس قدیمی از شاهزاده "سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" ولیعهد عربستان سعودی چاپ شده بود.
 


پس کجایند اعضای مؤمن! هیئت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت تا دست دادن این زنان نامحرم با این مردان وهابی را ببینند؟! آیا فقط بلدند که به مردم عادی فشار بیاورند و آنان را به هر بهانه ای در کوچه و بازار مورد ضرب و شتم قرار دهند؟!




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 6:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

در اثر ریزش بخشی از سقف کاذب در داخل حرم امام "علی بن ابی‌ طالب" (ع)، در نجف اشرف، 3 تن از زائران این حرم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

یک منبع آگاه در این‌باره گفت: زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شدند و بخش‌های ریخته شده در داخل ضریح نیز جمع‌آوری شد.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 6:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

هر وقت دادگاه اختلاس است شکایت از ما به نوعی در مطبوعات مطرح می شود و این مساله نیاز به یک خبرنگار دقیق دارد تا در بیاورد که و باید دید که چه ارتباطی میان این دو برقرار است. چراکه ما از موقعی که اختلاس مطرح شد گفتیم باید مورد بررسی قرار گیرد و فکر می کنیم پای بعضیا گیر است و به این ترتیب می خواهند مردم را از اصل منحرف کنند ...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 11:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک متخصص پوست معتقد است: تغییرات هورمونی، در معرض آفتاب قرار گرفتن و افزایش سن از عوامل تشدید سیاهی دور چشم هستند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 11:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

شاهین نجفی خواننده رپ ایرانی، پس از گذشت چند روز از صدور فتوای ارتداد علیه وی تصمیم گرفت در دادگاه آلمان، از آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید قم، به دلیل صدور این فتوا که او را مهدور الدم می‌کند، شکایت کند.

العربیه اضافه کرد: «حکم ارتداد شاهین نجفی پس از آن صادر شد که این خواننده ایرانی، آهنگی جنجال برانگیز با عنوان "نقی" منتشر کرد. منتقدان این آهنگ می‌گویند که در آن به امام دهم شیعیان هتاکی شده است.»

این سایت افزود: «سایت "عصر امروز" هم گزارش داده بود که کمپینی برای مجازات شاهین نجفی تشکیل شده است. در روزهای اخیر هم سایت "شیعه آنلاین" از اختصاص جایزه 100 هزار دلاری برای قتل شاهین نجفی خبر داد.»

این سایت در ادامه به نقل از روزنامه "الشرق الاوسط" آورده است: «شهریار آحادی مدیر برنامه شاهین نجفی گفته است که مبلغ 100 هزار دلار وسوسه بر انگیز است برای همین از پلیس آلمان خواسته شد حفاظت از جان شاهین نجفی را بر عهده بگیرد. او افزود که شاهین نجفی در حال حاضر به شکلی مخفی زندگی می‌کند و تصمیم دارد برای مصونیت از سوء قصد، مدتی از انظار عمومی پنهان شود




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 10:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

 امروز کیهان یعنی«توطئه ناممکن سعودی ها/ بحرین پاره تن ایران است» را همه دیده اند و به اندازه کافی درباره اش در فضاهای حقیقی و مجازی صحبت کرده اند. اما جالب است اگر بدانید که آقای شریعتمداری دیروز وقتی در شورای تیتر روزنامه مشغول نگارش «حرف آخر» بود، با چه قلمی آن را نوشت.


 


     

آنچه در ذیل می آید جسارت خبرنگاری من است وقتی که کار تیتر به پایان رسیده بود و می بینید که تنها گزینه موجود ، قلم مدیر مسئول کیهان است که دقیقاً شبیه یک فشنگ جنگی است.


 


 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 10:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانشجو




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/28 ساعت 10:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق سلام الله علیه :  

      مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ   

      کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود   

      میزان الحکمة: ح 1485

 




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا