.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 553
  • بازدید دیروز : 200
  • کل بازدید : 1444900
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 7:20 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

مصباح

تنها افراد اندکی هستند که چشم تیزبینی دارند، خطر را می‌بینند، آینده‌اش را درک و ارزیابی می‌کنند و طبعاً حساسیت نشان می‌دهند اما غالباً با چنین افرادی رفتارهای نامهربانانه می‌شود و این نامهربانی‌ها نه تنها از سوی دشمنان بلکه گاهی اوقات از طرف دوستان نیز دیده می‌شود که جای تعجب دارد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/2/29 ساعت 7:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف تفکر انحرافی آن است که در آینده این تصور القا شود که تمام فعالیت‌ها و خدمات‌ انجام‌شده در این چند سال از جانب یک نفر منحرف بوده و او بزرگ‌ترین استراتژیست عالم است، بنابراین او باید رئیس‌جمهور آینده شود.

ادامه مطلب...


      
      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 11:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

زمان

روزگاری خواهد آمد که مردمانشان به پراکندگی مصمّم باشند و از هماهنگی و اتّفاق‌نظر و اتّحاد به دور شوند. آن‌چنان به قوانین اسلامی بی‌اعتنا بشوند که گویی آنان خود پیشوای قرآن بودند نه قرآن پیشوای آنها. از حق جز نامی نزد آنها نمانده باشد و از قرآن جز خط و ورقی نشناسند. بسا یکی در درس قرآن و تفسیر وارد شود، هنوز جا خوش نکرده از دین خارج شود و چون در آخرالزّمان دینتان دستخوش افکار گوناگون و روایات جدید شود، کمتر کسی از شماست که دینش را حفظ کند.»

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 11:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

پس از عروج ملکوتی آیت الله بهجت و خاکسپاری ایشان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا حدود دو ماه نشان خاص و ثابتی روی مزار ایشان موجود نبود و پس از آن هم یک صندوق چوبی با پوششی سیاه و پارچه‌ای روی قبر این عالم دینی قرار گرفت. بعد از مدتی نیز آن پارچه، با بنری که نقش محراب داشت و متنی توصیفی و عربی روی آن نوشته شده بود جایگزین شد.

اما سرانجام از طرف بیت آیت الله بهجت سنگی به ابعاد ?? × ??? پیشنهاد می‌شود اما در بازار سنگ این نوع سنگ بسیار کمیاب بود و نیاز به پیگیری‌های مداوم داشت؛ از سوی دیگر برداشت از وجوهات شرعی، برای تهیه سنگ مزار به هیچ عنوان مورد نظر بیت معظم له نبود و برخی دوستداران و شاگردان آیت الله بهجت، داوطلب پرداختی به میزان توانایی خود و چند نفری نیز داوطلب پرداخت کل وجه شدند.

با گذشت بیش از یکسال نه تنها جستجوی سنگ بلکه متن، نوع خط، نوع ترکیب بندی و … مشخص نبود! گویا هیچ متنی رسا نبود تا آن شخصیت والا را توصیف و معرفی کند تا اینکه هنرمندی متعهد و از ارادتمندان خود آیت الله بهجت پیشنهاد می‌کند: «رساترین کلام در تعریف آقا امضای ایشان بود؛ العبد». این پیشنهاد مورد تأیید قرار می‌گیرد.

با پیگیری و همراهی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، کارگاهی در اطراف تهران که سنگی با ابعاد مورد نظر را دارد معرفی می‌شود. اما بدلیل عدم آماده بودن وجه خرید سنگ، مدتی طول می‌کشد تا سرانجام بانی سنگ مشخص و سنگ خریداری می‌شود.

برای خطاطی و حجاری هنرمندانی از قم و اصفهان و تهران معرفی می‌شوند و تقسیم کار صورت می‌گیرد که در این میان سهم ستاد بازسازی عتبات اصفهان قابل توجه بود؛ هنرمندانی صدیق و متدین که بی‌وضو دست به کار نبردند.

به این ترتیب در وسعتی از سادگی و خلوتی سنگ، اصالت و هویتی برجسته، رخ می‌نماید: «العبد محمد تقی بهجت بن محمود». «العبد» در قطعه‌ای میناکاری نقش می‌گیرد و در هنری زیبا و کاری بسیار بدیع، روی سنگ قبر متصل می‌شود.
می‌شود.





آیت الله بهجت

آیت الله بهجت







      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

بر اساس اخبار کسب شده از برخی منابع، شب گذشته "ک " مسئول ارشد نهاد ریاست‌جمهوری در ارتباط با تولید سی‌دی مستند انحرافی "ظهور بسیار نزدیک است " بازداشت شد.

وی از دوستان ?? ساله رئیس دفتر رئیس جمهور است که در زمان تصدی مسئولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ایرانگردی و جهانگردی توسط اسفندیار رحیم مشایی مشاور رسمی وی بود.

پیش از این نیز عباس‌ امیری‌فر دبیر کمیسیون فرهنگی دولت و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری که حامیان سرسخت اسفندیار رحیم‌مشایی است، به دلیل ارتباط با تهیه این مستند انحرافی دستگیر شده بود




      

علم الهدی

آیت‌الله سید احمد علم‌‌الهدی در گردهمایی سراسری هیئت رزمندگان اسلام در مجتمع آیه‌ها مشهد اظهار داشت: امام رضا (ع) پرچمدار عزاداران محرم بود و برگزاری این مراسم در مشهد جای قدردانی دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بلند کردن پرچم امام حسین (ع) در جامعه سبب جلب توجه افراد می‌شود، گفت: باید در حمایت از ولایت از حضرت ابوالفضل (ع) پیروی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه حضرت عباس (ع) نمونه والای ایمان و ولایت‌مداری است و باید سعی کرد شبیه حضرت ابوالفضل (ع) بود، گفت: گاهی در جریان زندگی اجتماعی فکر می‌کنیم که خیلی کار انجام داده‌ایم، به همین خاطر احساساتی می‌شویم، اما حضرت ابوالفضل(ع) به خاطر امام زمان خود آب نخورد آیا ما نیز در زندگی و در برخورد با بحران‌ها مثل حضرت ابوالفضل (ع) پای ولایت ایستاده‌ایم. 

امام جمعه مشهد با طرح این سؤال که مظهر امام حسین(ع) امروز در زمان غیبت کیست، ادامه داد: شما باید با ولایت زاویه پیدا نکنید حتی در زمان عطش که آب نیست و شرایط باب میلتان نیست. 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز برخی ژست آکادمیک می‌گیرند و ترجیح می‌دهند کنار باشند نظر بدهند و با تحلیل‌های خود رهبر را کنار جریانات سیاسی بگذارند، گفت: تنها گفتن اطاعت از ولی فقیه کافی نیست.
علم‌الهدی تصریح کرد: یهودی‌ها در ایران اینگونه هستند و حرف رهبر را گوش کرده و امام زمان ما را رها نکرده‌اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید سعی کنیم نقطه مشترک با قمر بنی هاشم داشته باشیم و اگر غیر از این باشد این نفاق است، گفت: هیئت رزمندگان اسلام در جامعه ویژگی و جایگاه خاصی دارند که این ویژگی در سایر هیئت‌ها نیست. 

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز در نظام و کشور از جریانات لائیک و خارجی‌ها هراسی نداریم، گفت: امروز ترس ما از تحجر است عده‌ای می‌خواهند دین و ولایت را از هم جدا کنند.
علم الهدی ادامه داد: عده‌ای دشمن امام حسین (ع) و امام زمان ما می‌شوند و مقابل نظام می‌ایستند، هیئت‌ها را تحریک می‌کنند که سیاسی نباشند و خطر این جریان برای اسلام از منافق، لائیک و ملحد بیشتر است.
وی رسالت امروز هیئت رزمندگان اسلام را فاصله گرفتن از جریان ضد انقلاب دانست و گفت: حرکت هیئت رزمندگان اسلام تداوم جبهه و دفاع مقدس است، امروز باید زمینه را از منافق گرفته و نباید کسی غیر از شما طلایه‌دار این امر باشد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 11:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

رسانه های آمریکایی، اروپایی، اسرائیلی و تقریباً تمامی رسانه های دولتی منطقه در اقدامی هماهنگ، ابتدا کوشیدند خطای احمدی نژاد را - که بعدها شاهد اصلاح آن بودیم- یک «خط» تلقی کنند و سپس این خط فرضی را نشانه «حاکمیت دوگانه»! و حاکمیت دوگانه را نتیجه قطعی و اجتناب ناپذیر آمیختگی دین و سیاست معرفی کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

جن

پس از دستگیری یکی از رمالان مرتبط با جریان انحرافی مشخص شده است که وی ارتباطات گسترده ای رانیز با بسیاری از چهره های جریان اصلاحات داشته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،شنیده شده فرد مزبور دارای ارتباط با دو تن از وزرای امنیتی و فرهنگی دولت اصلاحات  به نام های «ی» و «م» که امروز به صف اپوزیسیون خارج نشین پیوسته بوده است .وی همچنین ارتباطات تنگاتنگی را نیز با (غلامحسین.ک)یکی از چهره های موثر کارگزاران داشته و وی را در بسیاری از پروژه های اقتصادی اش یاری می کرده است.
وی علاوه بر این دارای ارتباطات بسیارعمیقی با (سید محمد.خ) از چهره های برجسته اصلاحات داشته است بگونه ای که پس از ارتباط گیری عناصر موثر جریان انحرافی با رمال یاد شده نامبرده از وی گلایه کرده و نسبت به قطع همکاری انتقاد کرده است!
گفته می شود مشخص شده که رمال یاد شده دارای ارتباطاتی نیز با رژیم صهیونیستی بوده و قدرت شیطانی و تصرف خود را از طریق اهانت به قران و عدم اهتمام به فرائض دینی همچون نماز بدست آورده است.
گفته می شود فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی داشته بسیاری از پروژه های اقتصادی جریان انحرافی و مواردی که را که مستقیما با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده  که نیاز به دستورات لازم داشته با قدرت وی منجر به پاراف می شده و نامبرده از این پروژه های کلان درصدهای نجومی دریافت می کرده است.گفتنی است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی - دو چهره مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

سایت ضد انقلابی خودنویس در واکنشی تند و صریح نسبت به سخنان دیروز محمد خاتمی خطاب به وی نوشت: «آقای خاتمی اگر بوی کباب شنیدید، خر داغ می‌کنند آقای عزیز، شاید بهتر است یادآوری شود که چه شد که این بلا بر سرمان آمد، چه شد که از اصلاحات بریدیم و انتخابات را تحریم کردیم؟ یادتان رفته! ما یادمان نرفته. دلیلش بی‌غیرتی شخص جناب‌عالی بود. دلیلش حرف‌هایی شبیه همین است که گفته ای.»
این سایت در ادامه افزود: «ببخشیم!!! چشم شما را هم بعدش میگذاریم رییس جمهور شوی، رهبر چطور است؟ با عبای شکلاتی. از هیچ چیزی نمی‌گذریم آقای خاتمی، روزهای بعد از انتخابات همه به هم می‌گفتند اگر خاتمی به جای موسوی بود نتیجه را قبول می‌کرد و فوقش هم کمی گریه.ما در مورد شما فقط یک باراشتباه کردیم. جناب خاتمی ما که هیچ لااقل از موسوی و کروبی خجالت می‌کشیدی.»
خودنویس در پایان نوشت: «خاتمی عزیز شما از اول هم سبز نبودی، لطفی کن و تبری بجوی، رییس جمهور سابق که روزی امید زیادی به تو بسته شد، امروز مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.»
شایان ذکر است خاتمی در پی نا مساعد دیدن اوضاع، بر پا فشاری بر سر مواضع پیشین خود در بخشی از سخنان ریا کارانه خود گفته بود که، اگر ظلمی شده است که شده است همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد و آن وقت همه به آینده بهتر رو خواهیم آورد.

 




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا