.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 210
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443643
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:59 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/9/21 ساعت 8:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقابه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
این مراسم از هفتم تا یازدهم محرم 1432 برابر با دوشنبه 22 آذر 89 تا جمعه 26 آذر 89 همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان فلسطین، تقاطع آذربایجان، برگزار می‌شود.
در ضمن هر شب قبل از نماز مغرب و عشاء احکام شرعی توسط حجت‌الاسلام فلاح‌زاده بیان می‌شود.
در این اطلاعیه از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دعوت شده ، در جهت حفظ شعائر دین و عظمت اسلام در این مراسم شرکت فرمایند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/20 ساعت 8:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام حسین

پیامبر اسلام (ص) فرمود: کربلا پاک‌ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگ‌ترین بقعه‌ها است و الحق که کربلا از بساط‌هاى بهشت است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/20 ساعت 8:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

hw,gدبیران جامعتین پس از برگزاری نشست دیروز با اصولگرایان طی اطلاعیه‌ای با تاکید بر حمایت قاطع از همه نیروهای اصولگرا و مقابله با جریان فتنه اعلام کردند: با تشکیل کمیته ای به فعالیت‌های خود برای ایجاد وحدت سرعت خواهند بخشید

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/20 ساعت 8:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

هلالی

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/20 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: فتنه 88 دارای برنامه درازمدت بود و دانش‌آموختگان طرح ولایت نقش اصلی در خاموش کردن این فتنه داشتند و مقدمات آن از 20 سال گذشته آغاز شده بود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/18 ساعت 6:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

در بسیارى از مقاله‌ها و کتابهایى که در زمینه وظایف منتظران نوشته شده?اند، صحبت از این شده که ما باید در زندگى خود آن?گونه سخن بگوییم و رفتار کنیم که امام مهدى(ع) مى‌پسندند و یا زندگى خود را آن?گونه سامان دهیم که آن حضرت مى‌خواهند. حال پرسش این است که: از کجا مى‌توان فهمید که امام زمان(ع) از ما چه مى‌خواهند و چه کارى را مى‌پسندند؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/18 ساعت 8:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

با آشکار شدن نشانه های شکست سناریوی حقوق بشر توسط فرقه سبز در داخل و خارج کشور ،تقویت اپوزیسیون خارج از کشور و بی ثبات سازی نظام همچنان جدی ترین دستور کار اتاق فکر فرقه سبز می باشد.
به گزارش«جوان آنلاین»،بر همین اساس اصحاب فتنه فرقه همگام با نظام سلطه در طراحی جدید علیه جمهوری اسلامی ایران درصدد برآمده تا از رهاورد پیوستگی و هم افزایی تحریم ها و تهدیدات و اثرات آن بر تحولات داخلی ایران ، فاز جدیدی از پروژه بی ثبات سازی را عملیاتی نمایند. در طی پروژه طراحی شده توسط فرقه سبز و همپیمانان خارجی آنها پروژه مذکور می بایست به ظهور سه موج علیه نظام منتج شود:
1- موج اقتصادی ناشی از اعمال تحریم ها
2- موج سیاسی منبعث از تحولات آذرماه و حرکت جنبش های دانشجویی
3- موج اجتماعی ناشی از تبعات هدفمندسازی یارانه ها




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/18 ساعت 8:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

11پیام ویدئویی سید محمد خاتمی به برنامه روزگذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران مورد انتقاد شدید حامیان فرقه سبز در شبکه اجتماعی ضد انقلاب قرار گرفت.به گزارش«جوان آنلاین»،خاتمی که ترجیح داده بود دراین مراسم حضور نداشته و پیام ضبط شده ویدئویی را به این مراسم ارسال کند تصریح کرده بود «نباید از دادن هزینه هراس داشت».
در همین رابطه کاربران شبکه های اجتماعی به خاتمی تاخته سیاست های وی را مورد نقد قرار داده و تصریح کردند که وی این هزینه مورد اشاره را آیا از جیب خود پرداخت خواهد کرد.
همچنین این کاربران به خاتمی توصیه کرده اند که وی نیز نهراسیده و با فرقه سبز همراه شود.
همچنین تعداد دیگری از کاربران نیز به خاتمی گفته اند که وی زمانی که خود رئیس جمهور بوده و 21 میلیون رای داشته چرا دچار هراس شده بود.
تعداد دیگری از کابران نیز خاتمی را به آخرین گفتگوی خود با دانشجویان در زمان تصدی ریاست جمهوری وی اشاره داده و خطاب به وی گفته اند گویا شما یادتان نیست که خودتان چه بلایی سر دانشجویان آورده‌ایید؟




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/18 ساعت 8:29 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/18 ساعت 8:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

سخنان زیبا‌کلام مبنی بر اینکه "عصر و زمان سخنان امام به اتمام رسیده است " با واکنش صریح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مواجه شد.

به گزارش جهان به نقل از  فارس، مناظره صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، دوشنبه 15 آذر در تالار سینا صدرای دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برگزار شد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا