.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 166
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443408
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 3:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 1:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

مجادله میان عناصر فراری خارج نشین رسوایی های تازه ای از این جریان های تحت الحمایه محافل غربی را برملا کرد.

اخیرا سایت خودنویس(وابسته به نیک آهنگ- ک) پشت پرده مالی و اطلاعاتی رسانه هایی چون جرس، ایران ندا، رسا، روزنت و... را که زیر نظر یک مثلث تشکیلاتی(لندن- دوبی- تهران) فعالیت می کنند و با عناصری نظیر «مهدی- ه» مرتبطند فاش کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

به راستی که در این شرایط باید همچون زینب باشیم؛ صبور و بصیر. همگان را باید آگاه کرد از توطئه‌ای که گرگ‌ها و شغال‌های زمانه در پی طراحی آن هستند. باید بیدار بود؛ فتنه هنوز تمام نشده است. اینک رهروان فتنه قصد تحریف پیام عاشورا را دارند. خود را ادامه‌دهندگان راه حسین می‌خوانند و هر صفت ناروایی را با گستاخی تمام به انقلابیون و فرزندان معنوی خمینی کبیر نسبت می‌دهند. حال آنکه عده‌ای از حامیانشان که معلوم نیست پیرو کدام دین و مذهب هستند، در شبکه‌های مجازی هر توهینی را به حرکت عاشورای سال 61 روا می‌دارند و امروز هم قصد بریدن سر حسین(ع) را دارند. باید بیدار بود؛ نیزه امویان هنوز بلند است و شمرهای زمان در پی غارت اعتقادات مسلمین در فضای مجازی و واقعی می‌خزند. باید بیدار بود تا دیگر حادثه‌ای شبیه فجایع روز عاشورای سال گذشته تکرار نشود.
عجیب است رفتار عده‌ای که پس از انتخابات سال 88 حوادث ناگواری را در بستر یک فتنه عمیق آفریدند اما امروز هم قصد پذیرش اشتباهات را ندارند و بدتر آنکه خود را حق می‌دانند و جبهه مقابل را محکوم به هر اتهامی می‌کنند. اینها همان افرادی هستند که سال گذشته پس از خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد باز هم به بیراهه رفتند و حوادث 30 خرداد را در امتداد 30 خرداد سال 60 و تحرکات آن روز منافقین خلق کردند. عجب که جریان‌شناسی خط نفاق تطابق زیادی را بین منافقین دیروز و امروز نشان می‌دهد و نقاط تاریکی را در هر برهه تاریخی به هم وصل می‌کند. یک نقطه از سیاهی روی منافقین و قاتلین امام حسین(ع) و یارانش و یک نقطه هم از روسیاهی منافقینی است که اکنون همچون یزید و شمر و ابن زیاد قصد دارند خود را پاک و مؤمن و حامیان ولایت را خارجی و بی‌دین معرفی کنند. به راستی چه زیبا فرمود رهبر انقلاب که «حسین‌بن علی(ع) می‌تواند دنیا را نجات بدهد به شرط آنکه چهره‌ او را تحریف و مغشوش نکنند.» تحریف چهره مظلوم عاشورا توسط ظالمان امروز به قدری آشکار است که بی‌درنگ انسان را به یاد ظالمان سال 61 می‌اندازد.
در کربلا زشت‏‌ترین جنایت و بزرگ‏‌ترین خیانت رخ داد و شدید‏‌ترین ستمی که یک ستمگر می‏تواند انجام دهد، روا رفت. ستمی که در کربلا روا رفت با هیچ ستمی قابل مقایسه نیست ولی جای این سؤال هست که چه کسی این مشکل را پدید آورد؟ چه کسی ستم کرد؟
در این حادثه یک نفر فرمان داد که یزید بود، یک نفر امیر بود، یعنی «ابن زیاد» یکی لشکر را فرماندهی کرد و به کربلا آورد که عمر‌بن‌سعد بود، گروهی این فرمان را اجرا کردند و تیراندازی کردند و سنگ انداختند و مستقیماً در کشتن امام حسین(ع) دخالت کردند که «شمر» و یاران او سپاه حاضر در کربلا بود. اکنون می‌توانید این چیدمان را با برخی از افراد زمان خود بنگرید...
فتنه سال گذشته که همچنان ادامه دارد را ببینید؛ این افراد اکنون در ماه محرم در کمال تعجب می‌خواهند خود و حرکاتشان را که دقیقاً در مقابله با ولایت به منصه ظهور رسید و هنوز هم ادامه دارد، تداوم راه حسین(ع) و زینب (س) قلمداد کنند و انقلابیون مقابل خود را...
بیانیه اخیر مجمع روحانیون مبارز از این حد هم گذشته و مع‌الاسف گستاخی را به حد اعلی رسانده است. با توجه به این تحرکات باید بیش از پیش به نصایح رهبر انقلاب توجه کرد و فرمایشات ایشان را در عمل به‌کار گیریم. ایشان در یک سخنرانی ضمن توضیحاتی در باب محرم و مجالس عزاداری می‌فرمایند: «مجالس ما مجالس حسینی یعنی مجالس ضدظلم، مجالس ضدسلطه، مجالس ضدشمرها و یزیدها و ابن زیادهای زمان موجود؛ این استمرار ماجرای امام حسین(ع) است.»
اکنون وقت آن است که مداحان و سخنرانان در هیئت‌های عزاداری، فتنه یزیدی را به فتنه 88 گره بزنند و با تطابق تاریخی، غبار را از چهره حقیقت بزدایند و پنجه نامردان را که خراش بر صورت واقعیات می‌کشند، بشکنند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

نن

اگر چه این تاکتیک با مواضع مخالف بسیاری از سوی جامعه مواجه شد و عملاً به نتیجه نرسید، اما دیری نپایید که خاتمی با تشاور هم‌طیفان به این نتیجه رسیدند که با توجه به بستر فراهم شده کشور (مبنی بر – وجود اختلاف در میان اصولگرایان و ظرفیت باروری آن – نزدیک بودن زمان هدفمندسازی یارانه‌ها و مشکلات پس از آن برای حاکمیت) تاکتیک گذشته را نیمه کاره رها کنند و به سمت اتخاذ مواضع تند و رادیکال گذشته روی بیاورند. تاکتیکی که بنا به گفته خودشان می‌توان به کمک آن و با توجه به فرصت‌های آینده، از نظام امتیاز گرفت و به سهولت به حاکمیت برگشت. برخی از نمایندگان مجلس از تاکتیک جدید محمد خاتمی با جوان گفت‌وگو کردند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاکستری

جریان فتنه بازخوانی حوادث گذشته و تبدیل آن به یک موج خبری علیه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،به تازگی اتاق فکر فرقه سبز طی یک طراحی جدید علیه نظام جمهوری اسلامی قصد دارد با بررسی اعدام شماری ازعناصر گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب در سال 67 آن را به موضوعی به عنوان نقص حقوق بشری دست مایه فعالیت خود قرار دهد و از آن بهره برداری تبلیغاتی نماید.
گفته می شود اتاق فکر فرقه سبز گروهی را در قم مامور بررسی همه جانبه اعدام‌‌های اعضای گروهک های ضدانقلاب در سال 67 کرده است.
این گروه ماموریت پیدا کرده‌اند ضمن بررسی فقهی و پژوهشی این موضوع با «م .ت» مصاحبه‌هایی انجام داده تا وی اعتراضاتی برخی افراد همچون مرحوم منتظری به این اعدام ها را مجددا مطرح کند.
گفته می شود در پشت پرده این اقدام مرد خاکستری اصلاحات قرار دارد و وی درصدد است تا با این اقدامات، اعدام‌های اعضای شورشی منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب در زندان‌ها را به یک پروندة حقوق بشری علیه نظام در مجامع جهانی تبدیل کند.
گفتنی است موضوع برجسته‌سازی اعدام‌های شماری از عناصر ضد انقلاب در سال 67 و تبدیل آن به پرونده‌ای حقوق بشری علیه ایران از گذشته تاکنون جزوء فعالیت‌های اصلی گروهک‌های برانداز و تروریستی بوده است.
چندی پیش هم مصطفی تاجزاده عضو بازداشتی مرکزیت حزب مشارکت در به اصطلاح توبه نامه ای به اعدام‌های عناصر گروهک های تروریستی در سال 67 معترض شده بود.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

نتیجه جستجوی واژه های محرم، عاشورا و امام حسین(ع) به زبان انگلیسی، در گوگل ایمیج، تنها تصاویر وحشتناک و خون آلود از قمه زنی هیأت های عزاداری در کشورهای پاکستان، عراق ، لبنان و ... را نشان می دهد و جستجوگر خارجی که مایل به آشنایی با فلسفه این رویداد تاریخی و شخصیت امام حسین (ع) باشد، با چنین صحنه های تأسف باری روبرو می شود.


ashura


ادامه سنت ناشایست قمه زنی در سایر کشورها و پر رنگ کردن صحنه های قمه زنی، به عنوان آئین ویژه محرم در سایت های ضد اسلامی از یک سو و بی دفاع بودن سایت ها و کاربران ایرانی در مقابل چنین حملاتی، باعث ارائه چهره خشن و وحشتناک از شیعیان، در جهان شده است.

بویژه عکس های مربوط به قمه زنی کودکان توسط والدین آنها که از نگاه یک ناظر خارجی، نهایت شقاوت و بی رحمی را را نشان می دهد.

البته نباید شیطنت گوگل را نیز در این زمینه نادیده گرفت. چرا که صرف قرار گرفتن چنین عکسهایی در چند سایت خاص، نمی تواند موجب حذف صدها عکس مربوط به عزاداری عادی در اینترنت گردد.

هم اکنون، کاربران ایرانی، با مراجعه به سایت های مزبور و درج کامنت های خود، سعی می کنند، واقعیت امر را برای بینندگان نا آشنا مطرح کنند، اما در مقابل تأثیر عمیق تصاویر موجود، نمی تواند اقدام قابل توجهی بحساب آید




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

l,s,dمهره آلت دست سرویس های جاسوسی بیگانه در فتنه 88 بالاخره سند تقلب در انتخابات را پیدا کرد!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/21 ساعت 11:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

مرحوم آیت الله میرزا جواد تبریزی(ره) که حقیقتا یکی از مراجع ولایی بود، روزی درروی منبر از دست برخی مداحان گریه کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/21 ساعت 11:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام

یکی از عناصر زمینه ساز فتنه 88، ضمن دفاع مجدد از حرمت شکنان عاشورای سال گذشته، مدعی خطای حضرت امام در دفاع مقدس شد!
میرحسین موسوی که عناصر بهایی هتاک و منافقین دستگیر شده در حرمت شکنی عاشورای سال گذشته را مردان خداجو خوانده بود، در مقاله ای به بهانه محرم مدعی شد حرمت شکنان، عزاداران معترض بودند و سینه شان مالامال از عشق بود و حسین حسین می گفتند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/21 ساعت 11:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

یاران حسین (ع) آنچه در دشت تفتیده نینوا به جای آوردند، آبیاری تا ابد نهال جوان اسلام بود و آنچه در پای مولای خویش بذل کردند، جانشان. آنان تا ابد، بهترین اصحاب و نمونه ترین شهیدان راه خدا خواهند بود و جایگاهشان مایه حسرت و غبطه راهیان کوی دوست

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/21 ساعت 8:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاله

وقتی از گوشه و کنار خبر شدیم که بازیگر نقش«خاله قزی» در سریال پرطرفدار «خوش نشین‌ها» مادر شهید است، به فکر افتادیم که برای مصاحبه برویم سر وقتش.شب جمعه ، سوم محرم مطابق قرار قبلی به منزل خانم سعیدی ، واقع در یکی از محلات جنوب شهر تهران رفتیم.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا