.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 542
  • بازدید دیروز : 200
  • کل بازدید : 1444889
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 6:59 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

کربلا




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

جلیلی

مذاکره کننده ارشد امریکا که به همراه یک تیم 5 نفره در مذاکرات ژنو 3 حاضر شده بود حدود 10 بار به روش های مختلف از جلیلی درخواست ملاقات کرد.

  گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایران هسته ای، منابع دیپلماتیک در تهران از تلاش جدی ویلیام برنز معاون وزیر خارجه امریکا برای دیدار با دکتر سعید جلیلی در مذاکرات اخیر ژنو خبر می دهند.
مذاکره کننده ارشد امریکا که به همراه یک تیم 5 نفره در مذاکرات ژنو 3 حاضر شده بود حدود 10 بار به روش های مختلف از جلیلی درخواست ملاقات کرده اما این درخواست ها پذیرفته نشده است

 




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

شهابدانلود کلیپ صوتی




      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/23 ساعت 8:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

کربلا

چون آب را بر امام (ع) بستند مردی به نام "عبداللّه‏ بن حصین ازدی" - که از قبیله "بجیله" بود - فریاد برآورد: ای حسین! این آب را دیگر بسان رنگ آسمانی نخواهی دید! به خدا سوگند که قطره‏ای از آن را نخواهی آشامید، تا از عطش جان دهی! امام علیه‏السلام فرمودند: خدایا! او را از تشنگی بکش و هرگز او را مشمول رحمت خود قرار نده.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/23 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

ارضی

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/23 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

کریمی

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/23 ساعت 8:26 ص نویسنده : ایمان احمدی

انصاریان

دانلود




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 1:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

کربلا

دانلود نقشه ها




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 1:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه گفت که امیر قطر از عبارت «امام خامنه‌ای» برای رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کند. به گزارش مشرق، عبدالله سهرابی در گفت‌وگو با فارس، به اظهارات شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر درباره مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که امیر قطر از عبارت «امام خامنه‌ای» برای مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.وی با اشاره به ملاقاتی که با امیر قطر داشته اظهار داشت: امیر قطر در این ملاقات از مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت «من از امام خامنه‌ای تشکر ویژه‌ای می‌کنم. ایشان با فتوا درباره عایشه، همسر پیامبر اسلام، آب بر آتش فتنه ریختند.»




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 1:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه گفت: شرایط کنونی جهانی، نظام را وادار به عکس العمل‌های خاص و به طبع کارکردهای منحصر بفردی می‌کند، که فقط مخصوص سپاه است.به گزارش شبکه ایران به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی‌های نواحی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با اشاره به این موضوع که تضعیف جایگاه ولایت، رهبری و روحانیت اولین مولفه‌ای است که دشمن برای حمله به نظام مورد توجه قرارداده است فزود: از سال 88 تا کنون و پس از شروع فتنه‌ها، تهاجم بسیار گسترده‌ای به لحاظ حجمی و کیفی علیه رهبری صورت گرفته است و باید گفت میزان هجمه‌هایی که علیه رهبری از سال گذشته تاکنون صورت گرفته در 21 سالی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب بودند، برابری می‌کند

وی خاطر نشان کرد: تبلیغات گسترده علیه رهبر انقلاب نشان می‌دهد که دشمن تا چه اندازه از جایگاه ولایت که موجب تحول وسیعی در دنیا شده، می‌هراسد.

حمله به سپاه و بسیج؛ دومین مولفه دشمن در حمله به نظام

مسئول روابط عمومی سپاه، دومین مولفه و محور حمله دشمن به نظام را به دو نهاد سپاه و بسیج دانست و تصریح کرد: بعد از رهبری بطور مشخص، سپاه و بسیج مورد همجه واقع شده‌اند که این موضوع بخاطر کارکرد مناسب این دو نهاد در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب بوده است. وی با معرفی سپاه بعنوان نهادی پیشرو و پیشتاز در راستای اهداف انقلاب و اعتراف دوست و دشمن به این حقیقت، افزود: سپاه بعد از دفاع مقدس همواره به عنوان یک نیروی بالنده، نوگرا و حافظ ارکان نظام مطرح بوده است و این نقطه اهمیت این نهاد و تمرکز دشمن نسبت به تحولات و کارکردهای آنها است.




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا