.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432123
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 4:50 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/26 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

سخنگوی نمایندگی عربستان در سازمان ملل متحد، امروز اعلام کرد که کشورش و آمریکا در محکومیت "اتهام توطئه ترور سفیر عربستان سعودی" پیش‌نویس قطعنامه‌ای را علیه ایران در دبیرخانه سازمان ملل ثبت و توزیع کرده اند.

ادامه مطلب...


      

- اگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با همکاری جامعه روحانیت مبارز به تنظیم اصول وحدت اصولگرایی پرداختند برای احساس خطر و مسئولیتی بوده که در این برهه از زمان احساس می شده
- دشمنان ممکن است کارهای ایضایی کنند که این امری بدیهی است اما اگر راه آن‌ها، هموار باشد انسان موفق به قله نمی‌رسد
- وحدتی که ما از آن سخن می گوییم، وحدتی فلسفی و شیمیایی نیست بلکه سیاسی و اجتماعی است و حول مشترکات در مسائل سیاسی و اجتماعی تعبیر می‌شود
- باید در مسائل مشترک، جهت اهداف مشترکمان با هم کار کرده و تحقق این امر ممکن است چراکه در دنیا نیز چنین اصول و پایه ای شایع است
- بنابر توصیه امام خمینی(ره)، روحانیت نباید خود را از مسائل سیاسی کنار بکشد
- بنده یک رجل سیاسی هستم؛ می خواهید دوست داشته باشید، می خواهید دوست نداشته باشید
- روحانیتی که با انقلاب است نمی تواند کنار بنشیند و این اشتباهی بود که در مشروطه شد
- در حوزه های مجلس و قوه قضائیه علما باید حضور داشته باشند تا هم مردم را راهنمایی کنند و هم با حضور خود نقطه قوتی برای مجلس به حساب بیایند
- اگر حضور روحانیت در مجلس کمرنگ شود، دیگر شاهد مجلسی روحانی و اسلامی نخواهیم بود
- دلمان می خواهد یک انتخابات خوبی در موقعیت حساس کشور برگزار شود
- برگزاری یک انتخابات جامع بهترین مشت بر دهان دشمنان است؛ برای رسیدن به این هدف باید برخی خرده گیری ها را کنار بگذاریم،‌چراکه من از همان اول گفتم که با وجود اختلاف سلائق هم مسیر هستیم
- احساس می کنم که مقام معظم رهبری از این خرده گیری‌ها رضایت ندارند؛ خرده گیری هایی که سبب شده تا ما از هم جدا شویم
- من در این سن و سال احساس مسئولیت می کنم و به اینجا آمده ام تا بگویم که عدم وحدت سبب می شود تا افکار مردم متشنج شود و آرا به حد مناسب نرسد
- بیایید برخی مسائل جزئی را کنار گذاشته و مسائل اصلی را برگزینیم
- برخی می گویند ما طرفدار عدل هستیم،؛‌مگر ما طرفدار ظلم هستیم؟ ما هم طرفدار عدل هستیم و باید در اینخصوص دست به دست هم دهیم
- ما در مجلس نیاز داریم کسانی باشند که دارای تخصص های مختلفی باشند چراکه مجلس جایگاه قانون‌گذاری دارد؛ بنابراین حضور طیف های مختلف مهم است
- این مجلس می خواهد دولت و رئیس جمهور و قوانین مورد نیاز جامعه را وضع کند، بنابراین حضور طیف های مختلف ضروری است اما نمی شود افرادی به مجلس بروند که هیچ اطلاعی نداشته باشند
- اگر ما با هم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند
- در برنامه های جمعی،‌مسائل فردی قابل قبول نیست و باید دید مجموعه افراد چه نظری دارند




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/26 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

عکس




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/26 ساعت 7:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

شیطان"علی محمد باب"، فردی ضعیف النفس، ترسو و بسیار مغیر العقیده بود و با کمی فشار از تمام ادعاهای خود صرف نظر می‌کرد، چنانچه در شیراز با یک سیلی توبه کرد و مریدان خود را ملعون نامید و در مناظره با علمای تبریز تا چوب و فلک را مشاهده کرد، دست از عقاید خود کشید و توبه نامه نوشت. به‌طور کلی از 25‌ سالگی که علی محمد باب ادعای بابیت را مطرح کرد تا 31 سالگی که اعدام شد، 4 مرحله قابل تشخیص است.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/25 ساعت 4:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

آگاهی از موقعیت در صحنه نبرد از دیرباز یکی از مهمترین نیازهای پیشبرد عملیات بوده و امروزه روش های متعددی برای کسب اطلاعات لازم توسعه داده شده است. یکی از این راه ها بکارگیری وسایل پروازی به عنوان سکوی متحرک تصویربرداری است. اینکار به مرور باعث بوجود آمدن سامانه هایی برای تصویربرداری هرچه بهتر شده است که در اینجا به یک نوع از این تجهیزات اشاره می کنیم.

سکوهای تصویربرداری هوایی با توجه به استقرار بر روی هواگردها با مشکلات ناشی از تأثیر شرایط پروازی بر روی تصاویر ارسالی روبرو هستند. از اینرو تلاش های زیادی برای رفع این مشکلات شده است. بکارگیری پایدارسازهای ژیروسکوپی برای مستهلک کردن حرکت های ناخواسته وارد شونده به سامانه یکی از روشهای مؤثر است که سامانه های امروزی به آنها مجهز هستند. البته در نمونه های دریایی این سامانه های الکترواپتیکی نیز از این روش بهره برداری شده است.

با اضافه کردن امکاناتی که فناوری تحلیل تصویر در اختیار انسان قرار می دهد قابلیت های سکوهای تصویربرداری هوایی بسیار افزایش می یابد از جمله توانایی تشخیص خودکار اهداف تعریف شده و ردگیری اهداف ثابت و متحرک که این سامانه ها را به وسایل بسیار ارزشمندی تبدیل کرده است. همچنین کمک به هدفگیری سلاح ها و جهت گیری دوربین و سکو با توجه به حرکت های سر و حتی چشم کاربر نیز از امکانات نمونه های پیشرفته این سامانه ها است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/25 ساعت 3:50 ع نویسنده : ایمان احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

آن جان بر کفان نستوه با سینه گشاده و عزم راسخ همواره به پیشباز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت، بی شک برترین آرزوی آنان بود. لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه ئی برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است. ما همه در غم این عزیزان با خانواده های گرامی آنان شریک و همدردیم.

خدا را شکر که محصول تلاشهای آنان هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.

عزیزان من؛ امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان، تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است.

تسلیت صمیمانه خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می دارم.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/25 ساعت 3:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردارمقدم




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/25 ساعت 3:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد افتاد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 4:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

سی.ان.ان. گزارش داد ، شیمون پرز که پیشتر از حمله زود هنگام به ایران سخن به میان آورده بود روز دوشنبه در ویژه برنامه "پی یرز مورگان تونایت" با احتیاط هرچه بیشتر درارتباط با گفته های اخیر خود صحبت کرد.

رییس رژیم صهیونیستی دراین مصاحبه تلویزیونی به این شبکه خبری گفت؛ من هرگز اشاره ای به انجام بلادرنگ عملیات نظامی بر ضد ایران نکردم، "نه به هیچ وجه!". آنچه را که بیشتر مدنظر من بود این بود که تحت عنوانی مبتنی بر اعمال تحریم های اقتصادی بیشتر و فشارهای مضاعف سیاسی عمل شود.

کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در یک اقدام هماهنگ رسانه ای طی دو هفته گذشته از احتمال حمله نظامی مشترک به جمهوری اسلامی ایران خبر دادند .

اگر چه حتی به اذعان خود غربی ها ،‌تهدیدهای مذکور بیشتر یک بلوف سیاسی و از سر استیصال بود تا مبتنی بر داده های واقعی اما جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این تهدیدها داد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدیدهای صورت گرفته با اشاره به آمادگی نظام برای مقابله با هر تهدیدی گفتند: "هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد."

ناظرین امور منطقه می گویند پاسخ قاطع رهبری جمهوری اسلامی ایران و مواضع هماهنگ مردم و گروه های سیاسی در مقابل این تهدیدها ، دشمنان جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی از سخنان خود کرده است




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

ملت ایران تنها ملتی در جهان است که لیاقت شکست تاریخی آمریکا را دارد




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا