.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 177
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443610
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 2:44 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تأکید بر اینکه موسوی و کروبی از ابتدا می‌خواستند نتیجه انتخابات به این شکل شود، گفت: اگر خاتمی جریان اصلاحات را به‌خوبی اداره می‌کرد اتفاقات پس از انتخابات وجود نداشت.

 

امیر طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به برخی اختلافات درون جریان اصلاحات، اظهارداشت: زمانی که موسوی و کروبی کاندیدا بودند وارد فازی شدند که از قبل می‌خواستند نتیجه به این شکل شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر خاتمی اصلاحات را کامل و به خوبی اداره می‌کرد این اتفاقات برای این جریان نمی‌افتاد، تصریح‌کرد: اگر خاتمی قبل از انتخابات تدبیر درستی می‌اندیشید، جریان اصلاحات با آسیب کمتری مواجه می‌شد؛ هرچند اقبال عمومی به خاتمی کمتر شده بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم از جهت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دنبال مقصود خود، ارتقا و پیشرفت هستند و از این جهت نمی‌توان اصلاحات را از بین رفته دانست، یادآورشد: اصلاحات فراز و نشیب‌های مختلفی را طی کرده و در آینده نیز با آنها روبه‎رو خواهد بود.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه برخی جهت‌گیری‌های اشتباه موجب فراز و نشیب‌های به وجود آمده در جریان اصلاحات شد، خاطرنشان ‌کرد: اگر جریان اصلاحات افراد موجهی را انتخاب می‌کرد، وضعیت اصلاحات بهتر از این بود.

وی با بیان اینکه جریان اصلاحات برای حیات خود باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند، گفت: اصلاح‌طلبان باید نقاط ضعف خود را پوشانده بر نقاط قوت خود بیفزایند تا بتوانند به کشور خدمت کنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا