.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 13
  • کل بازدید : 1433420
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/28    ساعت : 11:31 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

یک عضو سابق سازمان سیا در مقاله‌ای با اشاره به هزینه‌های سنگین ایالات متحده در بخش نظامی می‌نویسد: هم‌اکنون ایالات متحده معادل 45 درصد کل مخارج نظامی در دنیا هزینه می‌کند که با تعبیر زیبای "دفاع "، از آن نام برده می‌شود.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "آنتی‌وار " (Antiwar.com) در مقاله‌ای به قلم "فیلیپ جیرالدی " (Philip Giraldi) عضو سابق سازمان سیا به هزینه‌های سنگین ایالات متحده در بخش نظامی اشاره کرده و می‌نویسد: فراموش کردن این نکته آسان است که هنگامی که "بیل کلینتون " در سال 2000 دفتر کار خودش را ترک کرد مازاد بودجه وجود داشت، از آن زمان هزینه‌های فزاینده دفاعی و امنیتی که تماماً بدون افزایش مالیات تکمیل شده و مانند موتور مولدی بدهی ملی 13 تریلیون دلاری خاموشی را رقم زده که روزانه 4 میلیارد دلار در حال افزایش است.
هم‌اکنون ایالات متحده معادل 45 درصد کل مخارج نظامی در دنیا هزینه می‌کند که با تعبیر زیبای "دفاع " از آن نام برده می‌شود. بودجه پنتاگون بدون احتساب مخارج جنگ در عراق و افغانستان از 432 میلیارد دلار در سال 2008 به 720 میلیارد دلار برنامه‌ریزی شده در سال 2011 رسیده است. حکومت فدرال نسبت به 2001 دو برابر شده است و نهادهای بوروکراتیک جدید عظیمی در سازمان امنیت داخلی و اداره مدیریت اطلاعات ایجاد شده که هیچ‌کدام از آن‌ها به عنوان مدل‌های کارآمد دانسته نمی‌شود.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا