.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 62
  • کل بازدید : 1432166
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 1:10 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/5/31 ساعت 5:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلی بیت المقدس اراک با خادمین بسیجی مصلی درگیر و یکی از بسیجیان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
 
به گزارش وبلاگ "محله انقلاب"، آقای "ر" که قصد داشته برای اقامه نماز وارد مصلی بیت المقدس اراک شود، هنگام ورود به حیاط مصلی، به دلیل همراه نداشتن کارت وی‍ژه تردد با خودروی شخصی، مدتی در جلوی درب ورودی معطل شده تا خادمین بسیجی مصلی مراتب را با مسئولین مافوق خود هماهنگ نمایند که در این لحظه وی به دلایل نامعلومی، به شدت عصبانی شده و شخصا اقدام به درگیری و ضرب و شتم یکی از خادمین بسیجی و افتخاری مصلی کرده است.
 
 شدت عصبانیت و اقدام دون شأن و غیر منتظره  این نماینده مجلس موجب تعجب فراوان نمازگزاران و افرادی شد که در صحنه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. شاید تعجب افراد به دلیل ناسازگاری اینگونه رفتارها با یک ماه عبادت و روزه داری می باشد.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: "شما ... کرده اید... همه باید برای من خبردار بایستید... من وقتی به بیت .... هم می روم جلویم را نمی گیرند..."

به دنبال این اظهارات بسیجی مذکور اعلام می کند که اینجا قانون خود را دارد و نیاز به هماهنگی است که در این هنگام آقای نماینده سیلی جانانه ای به صورت وی می نوازد...

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.
 
البته طی 33 سال عمر انقلاب این اولین باری نیست که بسیجیان عزیز به دلیل ادای تکلیف و در حال انجام وظیفه ای که مسئولین استان به عهده آنها گذاشته اند، مظلومانه مورد ضرب و شتم و اهانت قرار می گیرند. این نماینده قبلا نیز سوابق مشابهی داشته است.

اقدام نماینده مذکور با واکنش اعتراضی بسیجیان استان مرکزی همراه بوده است.

 انتظار می رود که نمایندگانی که خود مسئول قانون گذاری در کشور هستند، بیش از دیگران پایبندی شان را به قوانین و مقررات کشور نشان دهند و شان و حرمت بسیجیان را نگه دارند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا