.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 139
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445139
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 10:22 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/10/30 ساعت 6:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

 در برنامه پارک ملت، نقد نسبت به نظام صورت گرفته که این امر به هیچ عنوان درست نیست.

*نباید در برنامه ای در رسانه ملی فردی در نقد نظام اسلامی هر چه به زبانش آمده، عنوان و مردم را در باورمندی نسبت به اصول نظام اسلامی دچار تردید کند.

* متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی با ندانم کاری های خود آب به آسیاب دشمنان می ریزند و رسانه ملی که باید به دنبال تقویت نظام و ایجاد هماهنگی بین مردم و نظام باشد در برخی برنامه های آن مطالبی عنوان می شود که مردم را نسبت به اصول نظام دچار تردید می کند.

* امروز در روی کره زمین نظام اسلامی ایران موثر ترین نظام برای تامین عدالت است و نقد این نظام درست نیست و باید از آن پرهیز شود.

*نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که امام زمان (عج) دستور تشکیل آن را داده و آن را به ما سپردند و توسط ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط به عنوان نایب آن امام همام رهبری می شود.

* هم اکنون امام زمان (عج) که زنده و ناظر این نظام هستند امکان ندارد که این نظام را به کسی بسپارند که با هواهای نفسش این نظام را ساقط کند.

* هم اکنون نقادی در جامعه ما به نوعی مد تبدیل شده. نقد از کارگزاران و مسوولان موردی ندارد و این نقد باید سازنده بوده و مخرب نباشد. نباید به عنوان نقد از کارگزاران و مسوولان، نظام را نقد کرد.

* مردمی که در رکاب رسول الله (ص) بودند و وحی خدا را از زبان آن حضرت می شنیدند با القائات نفاق به جایی رسیدند که حتی حاکمیت وحی را هم فراموش کرده و ملعبه قدرت یابان بی ایمان قرار گرفتند.

*جریان نفاق در صدر اسلام به طرق مختلف در صدد ایجاد تردید در اعتقادات و باورمندی مردم نسبت به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) بودند.

* نباید هم اکنون با بیان نقدهایی مردم را نسبت به نظام اسلامی دچار تردید کرد و همان بلایی که بعد از پیامبر اکرم (ص) بر سر مردم آمد ، به سر ملت ما نیز بیاید.

* در دولت اصلاحات هر کسی بر خلاف ضروریات دین حرفی می زد ، می گفتند که این قرائت جدیدی از دین اسلام است و هم اکنون نیز هر شخصی حرف ضد دینی می زند، عنوان می کنند که این نگاه متفاوت فرهنگی است.

* برخی می گویند چرا باید اعضای مجلس خبرگان رهبری از فقها باشند.طبق قانون اساسی باید اعضای این مجلس از بین کسانی انتخاب شوند که شناخت کامل از مجتهد جامع الشرایط داشته باشند و غیر از فقها اشخاص دیگری قادر به انجام این کار نیستند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا