.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445109
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 8:9 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

سخنرانی روز گذشته باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دیروز به جز اینکه طرح مسئله عضویت فلسطین را به طور رسمی رد کرد دارای حاشیه مهمی نیز بود که رسانه ها آنرا مورد توجه قرار دادند.

همزمان با سخنرانی باراک اوباما هیئت نماندگی کشورمان در نیویورک سخنرانی ضد آمریکایی وی را گوش دادند و سالن را ترک نکردند. 



علاوه بر محمد خزائی سفیر ایران در سازمان ملل، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، مجید نامجو وزیر نیرو وعبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی حضور یافتند.

"باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر ایران و کره‌شمالی را تهدید کرد.

«اگر آنها [ایران و کره‌شمالی] به مسیر خود خارج از قانون بین‌المللی ادامه دهند، آنها باید با فشار و انزوای بیشتری مواجه شوند. این همان تعهدی است که صلح می‌خواهد.»

اوباما در ادامه سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دولت ایران نمی‌تواند نشان دهد که برنامه هسته‌ایش صلح‌آمیز است، به تعهدات خود عمل نکرده است و پیشنهاداتی که می‌تواند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای ایران فراهم کند را رد کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی مدعی می‌شود که ایران نتوانسته ماهیت صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود را ثابت کند که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هیچکدام از گزارش‌های خود انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران گزارش نکرده است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا