.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443487
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 4:33 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/3/25 ساعت 4:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا شما از شورای پول و اعتبار کنار گذاشته‌ شده‌اید گفت: علت خاصی ندارد قرار بود دو نفر از وزرا انتخاب شوند که این انتخاب صورت گرفت و بنده جزء‌ این دو نفر نیستم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از بیانیه اخیر وزارت امور خارجه انگلیس به مناسبت سالگرد ?? خرداد که در آن از فتنه‌گران حمایت کرده است، ‌چیست؟ اظهار داشت: اگر آنها از فتنه‌گران حمایت نکنند باید برای ما علامت سؤال ایجاد شود چرا که آنها به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنیا و کشورهای اسلامی خط داده و الگو شده است. به همین خاطر اینها (مستکبران) به دنبال این هستند که به اصطلاح خود بگویند انقلاب متوقف شده در حالی که انقلاب اسلامی ایران به راه خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصلحی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه توصیه شما به هموطنان‌مان که اقدام به اخذ ویزا جهت مسافرت به کشورهای خارجی می‌کنند، دچار مشکل نشده و در دام سرویس‌های جاسوسی نیفتند، چیست، خاطرنشان کرد: این چیزی طبیعی است یکی از روش‌هایی که سرویس‌های اطلاعاتی برای جذب جاسوس می‌کنند این است که وقتی فردی برای اخذ ویزا مراجعه می‌کند برای او طعمه می‌گذارند، لذا مردم باید حواسشان جمع باشد و شکر خدا مردم ما حواسشان جمع است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا