.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 131
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443564
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 12:23 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/3/24 ساعت 6:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

گروه ترجمه - پایگاه اینترنتی «اس‌ام‌اچ» 9 ژوئن 2011 (19 خرداد) در مقاله‌ای به تحولات داخلی ایران پرداخت و نوشت: محمود احمدی‌نژاد برای نخستین‌بار پذیرفته است که میان او و برخی از شخصیت‌های ارشد جمهوری اسلامی اختلاف وجود دارد. او در نخستین کنفرانس خبری پس از آغاز تنش با رهبر ایران، گفت: «در حال حاضر بسیار مشخص است که ما 180 درجه با آن‌ها تفاوت داریم. ما عملاً در سوی مخالف هستیم». در ماه‌های اخیر، محافظه‌کاران نزدیک به آیت‌الله خامنه‌ای علیه احمدی‌نژاد و متحدانش موضع‌گیری کرده‌اند؛ زیرا از نظر آن‌ها این جریان با انحراف از مسیر انقلاب، موقعیت رهبری را تضعیف می‌کند. شخصیت‌های کلیدی در سپاه پاسداران و برخی روحانی‌های برجسته‌ای که از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند، حال از او فاصله گرفته‌اند.

در پایان این مقاله آمده است: آن‌هایی که در اردوگاه احمدی‌نژاد مانده‌اند، با اتهاماتی مانند رمالی، انحراف و حتی جاسوسی رو‌به‌رو شده‌اند و برخی از نزدیکان او نیز دستگیر شده‌اند. همچنین احمدی‌نژاد در این کنفرانس خبری، اتهامات آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای را مبنی بر اینکه ایران روی ساخت تسلیحات هسته‌ای کار می‌کند، رد کرد. در عین‌حال، ایران روز گذشته اعلام کرد غنی‌سازی خود را به سایت فردو منتقل می‌کند و ظرفیت تولید خود را به سه برابر می‌رساند. البته گفتنی است محل سایت مخفی فردو در نزدیکی قم در سال 2009 فاش شد و این مسئله به تشدید تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران انجامید.

بصیرت: متن فوق، یکی از روش‌ها و نیز نمونه‌هایی است که دشمنان نظام از رهگذر مسائل اخیر کشور از آن بهره‌برداری کرده‌اند و احتمالاً برای مدت طولانی این مشی را ادامه می‌دهند. با مشخص شدن میزان اشتیاق دشمن برای استفاده از چنین حوادثی، جا دارد که یکی از ملاحظات دست‌اندرکاران، این باشد که به‌گونه‌ای عمل کنند تا پس از قضایای سپری‌شده، دشمن به‌راحتی از سخنان آن‌ها استفاده نکند و این فرصت برایش فراهم نشود که با وسعت بخشیدن به سخنان آن‌ها بتواند هر امری را که می‌خواهد، به آن ربط دهد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا