.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 62
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443304
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 6:6 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/5/20 ساعت 4:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد شدید از طرح موضوعاتی چون مکتب ایرانی تاکید کرد: این قبیل اظهارات را انحراف و جرم علیه امنیت ملی و حمله به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می دانیم .

سردارسر لشکر فیروزآبادی بابیان این که نقطه ضعف اَبَرسرمایه‌داری این است که اتحاد بین کشورهای جهان ایجاد شود، گفت:

دولت نهم و دهم، دقیقاً در مقابل این سیاست اَبَرسرمایه‌داری حرکت کرد و نزدیکی کشورهای عربی، نزدیکی با کشورهای اسلامی و ارتباطات و مبادلات صمیمی را تا حضور کشورهای عربی در رزمایش های بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داده تا ما را از          خودشان بدانند.

 عضو شورایعالی امنیت ملی کشور در ادامه تحلیل راهبرد  اَبَرسرمایه‌داری گفت: حال چگونه است که این وسط یک آقایی پیدا می شود از دفتر رئیس جمهور که معلوم نیست شأنش در قانون چیست و می آید یک بحث هایی را مطرح می کند که در جهت سیاست های راهبرد اَبَرسرمایه‌داری است.

 این آقا می آید می گوید مکتب ایرانی. ببینید دقیقاً منطبق با آن راهبرد اَبَرسرمایه‌داری که اتحادی نباید بین کشورهای اسلامی باشد و این همان بهانه صدام در بین کشورهای اسلامی بود که می گفت شما ایرانی هستید. بله ما ملیت ایرانی داریم و به ایران نیز افتخار می کنیم......  اما وقتی فردی می آید در آن جایگاه می گوید مکتب ایرانی، یعنی کشورهای اسلامی، حساب ما از شما جداست، کشورهای عربی حساب ما از شما جداست این در جهت تجزیه جهان اسلام است. این حرفها در جهت خنثی کردن خون های شهدا و زحمت هایی است که امام (ره) و رهبری عزیز انقلاب برای اتحاد جهان اسلام کشیده اند. "

رئیس ستادکل نیروهای مسلّح  که در جلسه دفاعیه رساله دکتری یکی از دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی سخن می گفت با خطاب قراردادن استادان و پژوهشگران حاضر درجلسه در توجه به روند پیاده سازی راهبردهای اَبَرسرمایه‌داری در جهان ادامه داد: این حرف های کوچکی نیست، نمی دانم چطوری کسی جرأت می کند و به خود این اختیار را می دهد در حالی که هیچ حکم و حق قانونی ندارد این حرفها را بزند، اینها جرم است.

سردار فیروز آبادی ضمن توجه دادن قوه قضائیه به این گونه امور بیان داشت: ورود تئوریسین‌ها و نظریه‌پردازان جنگ نرم و جاسوسان سیا به کشور را چه کسی اجازه داده است؟ وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند و قوه قضائیه بایستی رسیدگی کند. چرا قوه قضائیه به این جرایم رسیدگی نمی کند، اینها جرایم امنیت ملی هستند، این اظهارات ارکان نظام را مورد هدف قرار می دهند، وقتی کسی مکتب ایرانی را در نفی و کنار گذاشتن مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، اراده می کند و ایران را در مقابل جمهوری اسلامی ایران بیان می کند مگر جز ادامه راه فتنه گران است؟

تصریح کرد: آنها هم می گفتند جمهوری ایرانی، جمهوری ایرانی دنبال حذف اسلام بود، این همان راهبرد اَبَرسرمایه‌داری است که باید هم حذف اسلام و هم انزوای ایران در بین کشورهای اسلامی صورت گیرد با جدا کردن و تجزیه کشورهای اسلامی با تکیه بر ملی گرائی. البته باید بین ملی گرائی و وطن دوستی و حب وطن تفاوت قائل شد. در نزد ما ملیت بسیار بزرگ و مقدس است. حضرت امام (ره) روزی به شهید فلاحی فرمودند ما آنقدر ملی هستیم که اگر این دست من روی خاک ایران باشد در مرز و دشمن بخواهد پایش را آنجا بگذار من ترجیح می دهم دست من قطع بشود و پای دشمن آنجا گذاشته نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما به ملیت ایرانی خود افتخار می کنیم، اما این قبیل اظهارات را انحراف و جرم علیه امنیت ملی و حمله به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می دانیم که دارد توسط یک شخصی به اسم مشایی زده می شود، گفت: علما فریاد می زنند اما مثل اینکه، ایشان افسار گسیخته است، یک بار می گوید با علم ریاضی می شود رفت به بهشت. کدام عالم الهی در طول تاریخ چنین حرفی را زده و یا کدام یکی از آیات قرآن ‌و روایات اهل بیت معصومین (ع) دلالت براین دارد، مگر از بهشت و مسیرهای نیل به آن به جز اولیاء حق کسی می تواند تعبیری ارائه کند و تازه آن هم الهام الهی است، یک آقایی می آید در جمع ریاضی دانها می گوید ریاضی دان ها بهتر بهشت را می فهمند، یعنی خوب بالاخره لازمه رسیدن به بهشت فهم ریاضی است.

رئیس هیأت امناء دانشگاه عالی دفاع ملّی گفت: این نکته راهبرد اول است، که به هرحال جریان فتنه و این جریان مشکوک و مرموز ناشناخته که از دفتر رئیس جمهور محترم سردرآورده است، در جهت راهبرد اَبَرسرمایه‌داری و برای تجزیه کشورهای اسلامی و جلوگیری از اتحاداسلامی و به انزوا کشانیدن مسلمانان هدف گیری شده است لذا بکار بردن عنوان مکتب ایرانی یعنی جدا کردن ایران از اسلام و وحدت اسلامی و این خلاف جهت راهبردهای حضرت امام (ره) و مکتب اسلام و قرآن است، البته اینها را باید علما برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه سخنان خود،  اظهار داشت:‌ ‌من امیدوارم که افراد کم سواد و نادانی که توجه نمی کنند به این ابعاد و می آیند حرف هایی که به زعم آنان شیرین بوده و یا در نزد بیگانگان آنرا آموزش دیده اند، ‌در کشور مطرح می کنند، ‌دست از این کارها بردارند."

وی در پایان سخنان خود گفت: من به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این ها را حمله به ارکان نظام می دانم .امیدوارم که آقای رئیس جمهور که مسئول اجرای قانون اساسی هستند جلوی این کارها را بگیرند. یک کسی رئیس دفتر ایشان شده است که همان وظایفی را که ایشان (ریاست جمهور )باید در جهت تحکیم آن تلاش نمایند سست می کند. لذا این قضیه باید در همان جا حل شود.

آیت الله مصباح یزدی نیز در جمع فرماندهان و مسولان نیروی زمینی بنیاد تعاون سپاه با اشاره به برخی اظهارنظرها گفت: کسانی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند خودی نبوده  و غیر خودی اند و باید هواسمان جمع باشد. وی افزود: شما که ادعای خط امام می کنید امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام ده بار سخن نگفت و از ایران نام برد. آیت الله مصباح در ادامه با اشاره به این که مردم بر سرعقاید و اصول خود صدها هزار شهید داده اند و ماسر این عقاید معامله نمی کنیم گفت: ما اسلام را می خواهیم و هر کس اسلام را بخواهد خدمتگزار او هستیم و در این مسیر با کسی عقد اخوت نبستیم. آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوره علمیه قم هم با انتقاد از سخنان اخیر مشایی گفت : اگر مشایی بر اشتباهات خود اصرار دارد و ما نسبت به این مکتب سازی انحرافی ناسیونالیستی و نسبت دادن این دیدگاه به انقلاب اسلامی ساکت نمی نشینیم. وی با اشاره به این که دیدگاه مشایی در خصوص مکتب ایران انحرافی است افزود:  مردم اجازه نمی دهند این جریان انحرافی میدان داری کند و متأسفانه در مصاحبه های بعدی هم شاهدیم که این جریان بر اشتباهات خود اصرار می کند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا