.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445044
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 1:50 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/5/31 ساعت 5:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

امروز فقط موضوع اندیشه اسلامی و مکتب اسلام ، مهم ترین بحث روز است و هرکس بخواهد با مسائل انحرافی از خط ولایت و اسلام منحرف شود از ما نیست و فردی ملحد و منحرف است.
دبیر پدافند غیرعامل کشور در یک جمع دانشجویی ، به انتقاد از رفتار برخی از نزدیکان رئیس جمهور پرداخت و افزود : وقتی اکنون ما از اسلام ناب محمدی و خداشناسی به سربلندی و عزت رسیده ایم ، مکتب ایرانی چه مفهومی دارد .
برادر رئیس جمهور گفت : امروز فقط موضوع اندیشه اسلامی و مکتب اسلام ، مهم ترین بحث روز است و هرکس بخواهد با مسائل انحرافی از خط ولایت و اسلام منحرف شود از ما نیست و فردی ملحد و منحرف است .
حاج داود احمدی نژاد افزود : این مسئله که یک نفر می گوید حضرت ابراهیم ایرانی است ، چه دردی از دردهای کشور را دوا می کند . مشکل آنها این است که می خواهند در وحدت ملت خلل ایجاد کنند.

وی افزود : وقتی پنج سال پیش ، در بازرسی ریاست جمهوری بودم ، دریافتم که برخی ها در مسیر انقلاب نیستند و از آن زمان ، بعنوان یکی از مخالفین حضورشان در دولت شدم . یکی از آنان که به تازگی مرحوم شده ، با مدرکی جعلی خود را به دولت نزدیک کرده بود و من هر اطلاعاتی که از این دکتر قلابی داشتم ، به هرجایی که می توانستم منتشر و چهره اش را مشخص کردم .
داود احمدی نژاد گفت : هیچ کس نمی تواند بگوید من در کنار امام زمان هستم و اگر کسی این را بگوید باید با او برخورد شود و حتی وی را باید کشت . امام زمانی که او ادعا می کند در کنارش است هرگز وجود ندارد ، چون کسی که در کنار امام زمان است باید لااقل با آیات الهی آشنا باشد .
وی گفت : کسیکه اکنون از او صحبت می کنم ، در یکی از حرفهایش گفته بود که اگر حضرت عیسی را نمی کشتند ، 300 سال پیامبری می کرد در حالیکه در سوره های آل عمران و نساء ، خداوند صراحتا فرموده عیسی را نکشته اند و هر کس که بگوید عیسی را کشته اند منحرف است ، اگر فقط به این آیه بخواهیم استناد کنیم ، درخواهیم یافت که وی منحرف است.
وی در پایان گفت : دشمن شناسی این نیست که فقط بگوییم آمریکا دشمن اصلی ماست ، این فایده ای ندارد بلکه باید ترفندها و هدف آنها را شناخت و عوامل آنان را در کشور حال هر کس می خواهد باشد به مردم معرفی و شگردهای عوامل دشمن را خنثی کرد .



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا