.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445298
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 12:41 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله گروه‌های با سابقه جریان دوم خرداد بود که در ماجرای فتنه، نقش کلیدی بر عهده داشت و اعضای اصلی آن از جمله بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده، فیض‌الله عرب‌سرخی، عبدالله ناصری، ابوالفضل قدیانی در حوادث پس از انتخابات دستگیر و به جرم مشارکت در کودتای مخملین محکوم به زندان شدند. این سازمان در مهرماه سال جاری به حکم دادگاه انقلاب تهران منحل اعلام شد.

بعد از آن حوادث مشکوک و مبهمی به نام سازمان مجاهدین به وقوع پیوست که محل تامل و بررسی داشته و بیش از پیش ماهیت نفاق‌گونه این سازمان را آشکار می‌سازد. اولین ماجرا صدور بیانیه‌ای به نام مجعول «شاخه خارج از کشور» سازمان مجاهدین بود که به بهانه دهه فجر صادر شد(20/11/89) و در آن ادعا شده بود که چون امکان هرگونه فعالیت سیاسی و حزبی مستقل و مؤثر در داخل کشور از آنها سلب شده تصمیم گرفتند شاخه برون مرزی سازمان را فعال کنند.

دومین اقدام مشکوک در مسیر تبدیل سازمان مجاهدین انقلاب به «گروهک مجاهدین»، اعلام موجودیت گروهکی موسوم به «نصر» است که مدعی است فعالیت زیرزمینی خود را در استان‌های اصفهان، یزد، خوزستان، مرکزی، چهارمحال بختیاری، لرستان، ایلام، کهگیلویه بویراحمد آغاز کرده است.

اما در این میان نکته مهم ضرورت پاسخگویی منسوبین به این سازمان منحل‌شده نسبت به این اعلام موجودیت ها است. زیرا پیامد عملکرد چنین گروه‌هک‌هایی متوجه آنان است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا