.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432151
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 10:12 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/5/31 ساعت 5:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

گروهک منافقین به منظور تئوریزه کردن شعار مخالفت با نظام ولایی اقدام به انتشار و توزیع گسترده کتابی از آثار کاظمینی بروجردی کرده است

 

به گزارش ادیان نیوز ،سیدمحمد کاظمینی بروجردی یکی از روحانی نماهایی است که با اقداماتی نظیر نامه نگاری به اتحادیه اروپا درصدد جوسازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی یکی از مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) است که در ده سال گذشته برنامه های تحریفی و خرافاتی زیادی را در یکی از مناطق جنوبی و سنتی تهران اجرا کرده است لذا به دلیل طرح برخی مطالب عوام فریب موفق به گردآوری عده ای هوادار نیز شده است.

بر اساس گزارش آتی نیوز، گروهک منافقین به منظور تئوریزه کردن شعار مخالفت با نظام ولایی اقدام به انتشار و توزیع گسترده کتابی از آثار کاظمینی بروجردی کرده است که در آن موضوعاتی نظیر "رد حقانیت ولایت فقیه"، "عصاره ماهیت حکومت فقها و ولایت فقیه"، "منشأ نظریه سیاست ما عین دیانت ماست"، "ناکامی مرجعیت اصیل غیرسیاسی در جلوگیری از تشکیشل حکومت فقها" به کنکاش گذاشته شده است.

بنا بر این گزارش، بحث و بررسی در خصوص "تأثیر منفی مرجعیت بی تفاوت بر تداوم حکومت جعلی فقها"، "مناظره با رهبران ولایت فقیه"، "مقایسه دیکتاتوری با نمادهای استبدادی تاریخ"، "بی عدالتی طی سه دهه حکومت ولایت فقیه" از دیگر موضوعات طرح شده در این کتاب است.

در پیش گفتار این کتاب آمده است: درود می فرستم بر اکثریت مطلق هموطنانم در داخل و خارج ایران که قربانی بی عدالتی هستند.
گفتنی است، کاظمینی بروجردی با حکم دادگاه ویژه روحانیت به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، ارتباط با بیگانگان و برخی اظهارات دروغین در خصوص ارتباط با امام زمان بازداشت و به زندان منتقل شد./ آتی نیوز

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا